💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Allra Värsta

97 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

nu vill jag höra riktigt pinsamma grejor om det värsta som hänt er i skolan.. det värsta som hänt för mig är nog när jag snubblade på scen när vi skulle sjunga en dålig sång då hallgade jag och alla bara gap flabbade=) shit happens

Senast ändrad:

vet inte rigtikt...men jag tror...att när korkad ex. klasskamrat drog bort stolen när jag skulle sätta mig!

Nivå 8 · Veteranfuskare

När klassen var på utflyck skulle jag iväg och pissa så då gick jag iväg utan att säga nåt (för om jag hade sagt nåt så had edom bara följt efter).Dagen därpå klagade alla på mig att jag sprang iväg så jag fick massa skäll av läraren

Nivå 1 · Novis

mitt är när jag kom försent

och precis när jag kom in i klassrummet så halkade ja på ett papper

och sen direkt efter ramlade jag av stolen när jag skulle sätta mig ner

stakars dig!
Nivå 8 · Veteranfuskare

Inte för att vara taskiig men: :lol: Haha
Nivå 5 · Fuskare

det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul

Nivå 5 · Fuskare

När ketchup "skit" apparaten gick sönder och jag hade en vitt tröja det bara sprutade ketchup på mig inte så kul mitt i matsalen.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

vet inte rigtikt...men jag tror...att när korkad ex. klasskamrat drog bort stolen när jag skulle sätta mig!

det har hänt mig med... det e inte kul direkt...
Nivå 4 · Lärling

mitt är när vi hade varit på teater och åkte buss hem och jag hoppa av ca 1 mil från skolan :P jag gick typ en tredjedel sen kom mamma och min lärare och hemta mig. gissa om jag fick många frågor och fålk skratta dagen efter :P

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

om du var med din klass så varför sa ingen i klassen till dig att inte hopa av då??

det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul

blev du misshandlad???det kan man ju polisanmäla!!gjorde du det?
Nivå 4 · Lärling

jag sa "kaxis" till en nia en gång så han slog ner mig men jag bara reste mig och skratta.

om du var med din klass så varför sa ingen i klassen till dig att inte hopa av då??

bussen var försenad, det var fullt på bussen, man såg inte ut genom fönstren, och jag skulle med en annan buss efteråt. busschaffisen fråga om nån som skulle med på den bussen jag skulle på och stanade. eftersom jag inte såg ut trodde jag att jag stod utanför centrum där det fanns en bussholplats för min buss. så jag fick tilllåtelse att gå av för min lärare och plötsligte stod jag en mil från centrum :P

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

f*n heller att du har blivit misshandlad ***** (säger inte namnet)

känner ju dig och du har aldrig berättat för mig om det

Nivå 4 · Lärling

Det värsta, eller ska jag säga pinsammaste jag har gjort i skolan är när vi hade matte. Vi gjorde några kluringar med miniräknare. Och så var det en kluring som jag till slut knäckte, så råkade jag skrika ut svaret i hela klassrummet.. Riktigt pinsamt.

Nivå 1 · Novis

jag sa "kaxis" till en nia en gång så han slog ner mig men jag bara reste mig och skratta.

bussen var försenad, det var fullt på bussen, man såg inte ut genom fönstren, och jag skulle med en annan buss efteråt. busschaffisen fråga om nån som skulle med på den bussen jag skulle på och stanade. eftersom jag inte såg ut trodde jag att jag stod utanför centrum där det fanns en bussholplats för min buss. så jag fick tilllåtelse att gå av för min lärare och plötsligte stod jag en mil från centrum :P

vi brukar kasta snöbollar på niorna så dom börjar jaga oss

fast i bland blir man mulad och det är inte så kul

Det värsta, eller ska jag säga pinsammaste jag har gjort i skolan är när vi hade matte. Vi gjorde några kluringar med miniräknare. Och så var det en kluring som jag till slut knäckte, så råkade jag skrika ut svaret i hela klassrummet.. Riktigt pinsamt.

det e ju inte pinsamt?! ;)
Nivå 4 · Lärling

För mig är det. Hade du varit i min klass så hade du vetat.

Nivå 1 · Novis

det var nog när jag skulle låtsas ramla och så kom jag på en isfläck och gled på ett ben och ramlade i backen inför alla mina kompisar

nu vill jag höra riktigt pinsamma grejor om det värsta som hänt er i skolan.. det värsta som hänt för mig är nog när jag snubblade på scen när vi skulle sjunga en dålig sång då hallgade jag och alla bara gap flabbade=) shit happens

när vi skulle åka skidor så hörde jag inte att vi fick åka skidor tills dem sa att man fick så åkte jag och min kompis sen blev läraren arga på oss

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in