när jag skrattar för mycket (och några fler) brukar vi bli utslängda.. fast det skrattar vi bara ännu emr åt
Vad Är Det Allra Värsta
Jo men så är det ju bara. Det är ju roliga minnen det. I Lågstadiet så började man garva så fort man kollade på nån. Jag fick gå ut ur klassrummet ganska ofta.när jag skrattar för mycket (och några fler) brukar vi bli utslängda.. fast det skrattar vi bara ännu emr åt
förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen
Tyckte du att det var pinsamt??förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen
Gjorde det ont?förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen
När jag var i skolan på vintern så hadde jag alltid kängor som hadde hakningar som man hakar fast snörena i!Då när jag sprang då hakade vänsterns snöre i höger haken och då ramla jag på assfalten För det mästa!
En gång var jag nära att bli överkörd av ett tåg
vad läskigt!jag skulle bli liv rädd! jag har varit under ett tåg när jag ramlade en gång för jag var trött och skulle gå av men som tur var så tog en tag i mig så jag kom upp!
det är en kille som är as rolig i skolan när vi sitter i matsalen så säger jag till läran :jag går nu! hon säger nej och då säger han skynda skynda nu är det bråttom så att garvar på sig.
och när han fick gå ut och prata med läraren ute då trilla han av stolen!
skolans clown eller?
denna tråden handlar inte bara om sånt som är pinsamt(Petey Piranha @ 16/06-2004 18:19:44)förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen
Tyckte du att det var pinsamt??
Samma här!En gång var jag nära att bli överkörd av ett tåg
Tåget kom när jag just skulle gå över för jag tittade inte så noga
och så ser ja tåget framför mej.!... asså de va jätte nära
vad jag kommer ihåg har det inte hänt nåt spec.
snackar ni kansiga roliga minnen eller? det värsta som hänt mig i skolan var att fotbollsmålet på skolgården trilla ner i huvudet på mig, men jag fick en skön vilostund iallafall :lol:
jag brukar många gånger skratta en kille han heter alex han kallade sig alex och dem två tornen jag skrattade och alla skratta(Bibbsky @ 14/06-2004 16:33:59)nej inte för mig, det tror jag i alla fall, och jag skrattar hela tiden typ!
Gör du på lextionerna??skrattar du hela tiden då?
det värsta som hänt mig är nog när jag kissade på mig :gitarr:
HAHAHAHA!!!!! :lol: :lol: :lol:det värsta som hänt mig är nog när jag kissade på mig :gitarr:
sorry kunde inte hålla mig... :D
Fniss, inte jag heller! Ta det inte personligt!
Det måste vara fisen jag råkade lägga efter jag somnat på en matte-lektion.
Alltså en hederlig fis i sömnen =D
haha, hur fiser man när man sover?