när komer det?
Simpsons Film?
Öhhmm... Finns det en sådan film? Isånnafall så tycker jag nog den blir skit tråkig. Det ska vara serier inte film!
jag har hörta att det ska komma en sån film!Öhhmm... Finns det en sådan film? Isånnafall så tycker jag nog den blir skit tråkig. Det ska vara serier inte film!
men dem flesta serier har man ju gjort filmer av! :o
men det blir nog ingen simpsons film iaf... det vore ändå inte lika kul som serien
Det finns simpsons filmer fast det är ingen långhfilm det är 3 små avsnitt
visste väl de.
har aldrig sitt eller hört om
simpsons-långfilmer
Det kommer en när hela serien har gått slut... det är dt jag har hört..
varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet
SIMPSONS:TO HOT FOR TV
jag har cinema festival, men det finns 7 andra filmer också, sedan finns det ju "special" boxar som innehåller alla avssnit... finns även futurama boxar (samma skapare bakom bege serierna)varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet
var kan man köpa den? :blink:varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet
va finns det, var kan man köpa den???varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet
gå in på www.ginza.se(Xade @ 09/06-2004 17:43:52)varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet
va finns det, var kan man köpa den???
det finns ju andra ställen att köpa på också... man kan ju anonsera på marknaden på fuska.se
Har ni inte sett på tv? Simpsons dvd-box. Typ fem dvd, med två ir tre cd i varje. Skulle vilja ha dom. Jag har föresten homer simpsons mejl, hans skapare svarar ibland.
det finns ju andra ställen att köpa på också... man kan ju anonsera på marknaden på fuska.se
tack!det ska jag göra!
varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet
det e 4 avsnitt på den
ja har the simpsons goes to hollywood
jag har simspon the crismise
vad e "crisemisi"? :huh:jag har simspon the crismise
vilka avsnitt finns på den dvd:n?
Jag har The Simpsons: Treehouse Of Horror på DVD, skulle gärna ha en hel box.
Får väl önska tills jag fyller år.
jag har säsong 3 på dvd box med den avsnittet! B) jätte kul!man kan köpa den på siba för 419kr!Jag har The Simpsons: Treehouse Of Horror på DVD, skulle gärna ha en hel box.
Får väl önska tills jag fyller år.