💬
Logga in
Fuska.se

Hur Bra Är Ni På Ssbm?

76 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #21

Falco är den svåraste datorn tycker jag

Nivå 10 · Veteranfuskare

Falco är den svåraste datorn tycker jag

Falco är faktiskt ganska lätt som motståndare. Ialla fall på level 9. Jag tycker att Luigi kan vara lite klurig ibland, men ibland är han allt för klantig.
Nivå 6 · Fuskare

Jag är bäst med fox :D varje fight gör jag nåt såhär : <> + b 1-3 gånger , sen ner+b på nåra attacker motståndaren gör , sen gör jag nåra smash attacks :D

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Hehe jag skadar upp dem med fox med <>+b sen kör jag en fire fox och när t.ex mewtwo skickar iväg sin boll med pyskisk energi gör jag neråt och b då dör d oftast =D... Och c spaken används ibland oxå =D

Men en av mina nya favvos e link... Så härligt att göra spin atk på ngn i luften så de flyger åt h*lvete! Pilbåge är oxå kul!

Nivå 5 · Fuskare

Öhmmm.... En liten fråga bara.... Hur gör man den attacken så att link slår skitsnabbt? Jag tryckte på A och då gjorde han det... Men sen pröva jag flera gånger men det gick inte.... Hur gör man den attacken?....

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag brukar trycka många ggr på A knappen så brukar dt gå.. Men använder den inte så ofta..

Nivå 6 · Fuskare

Öhmmm.... En liten fråga bara.... Hur gör man den attacken så att link slår skitsnabbt? Jag tryckte på A och då gjorde han det... Men sen pröva jag flera gånger men det gick inte.... Hur gör man den attacken?....

Såhär , A+a+a+a+a nåt sånt tror jag ..

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?....

Nivå 6 · Fuskare

Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?....

Kanske slött sen snabbare snabbare snabbare hela tin , kan inte testa , orkar inte koppla in GC:et...
11 Jun 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #30

Jag bara slår lite så blir det den ibland
Nivå 6 · Fuskare

Nyss utklassade jag min kompis och 2 datorer när alla hade 2 liv , de 3 var i team :D fast såklart , datorn var i lvl 4 .. :)

21 Sep 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #32

Nu tycker jag nog samus e den jobbigaste datoren,hon tar ju grepp hela tiden <_<

Nivå 3 · Lärling

jag är ganska bra på ssbm!

Nivå 1 · Novis

Jag äger alla med Ness på SSBM

Nivå 1 · Novis

tja SSBM jag tror inte att ni kan klara 3st på lv9 och min favorit karaktär är falco eller ganondorf och SEXI_GIRL spelar vist SSBM är det ett spel för tjejer som är 16 år ??????????

jag har klarat 3stycken som var ilag och dom var dom bästa gubbarna:ganondorf,roy,yuong link.dom var på level9 allihopa.var yuong link.jag är best på ssbm.kan klara vilka som helst typ

Nivå 6 · Fuskare

jag är ganska bra enligt mig själv

Nivå 1 · Novis

Jag är grymt bäst av alla här dock

Nivå 4 · Lärling

Jag är4 jätte3 bra..

Nivå 4 · Lärling

Jag äger med samus!

nestan ingen kan klå mig.......Skojade!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in