💬
Logga in
Fuska.se

Sex & Samlevnad

125 svar · startad

Vadå. Ni tycker säkert det är äckligt med att jag äter sårskorpor så då får jag äcklas av bäbisar. Föresten äcklar Blöjoroch matnigen mig med. Så jag tänker inte skaffa barn. Inte ens en fru

Okej... Ingen tvingar dig... Det är ju bara det att man bara har ett liv.

Jag har ett faktiskt

Varför en fru när man kan vara Sambo lr ha en flickvän.

Men du ändrar dig säkert när du blir äldre.

Ja, äktenskap är inte nödvändigt!

Mina föräldrar är sambo... Går lika bra.

Ska nog inte gifta mig när jag blir stor, men förstår många som tänker.

0013: Låter som om du inte är riktigt mogen för att prata (ens höra andra prata om det) så sluta att skriva här.

Hmm, jag är glad för att jag inte ska få klämma ut en stor melon mellan benen när jag är vuxen :huh:

Jag är mogen nog. Blir bara äcklad av Blöjor, Matning och fett-blod.

Föresten vill jag varken ha en Smabo/flickvän. Ja jag ska bli Munk. Vilken smart idé

Inte när dom har sånt äckel runt kroppen

Varför tycker du att det är äckligt?När du föddes hade du väl också sånt "äckel" runt kroppen.

O varför skriver du äckel när det finns ett namn för den kroppsvätskan?

Jaså ska du gå i kloster! Men då får du inte ha något sexuellt umgänge med någon när du är i klostret.

Jag vill ju bli oskulld i hela mitt. Duu <_<

Jätte_gurkan eller vad du heter: jag vet inte vad det heter. Försten så blir jag äcklad av mina barn bilder själv

Jag älskar barn. Fast dom dreglar mycket men det är lite kul när dom griper tag i fingret och håller i hårt. Skulle vilja ha en lilla syster/brorsa men har bara stora syskon. :(

Jag bara lovar dig, Rowyn... Du vill inte ha småsyskon...

Jag talar inte från egna erfarenheter, utan

från kompisar som har berättat...

Har en liten kusin som blir... 1 år snart... Han är sk*tgullig!

Åhh tack för att du påminde mig om dregel.

Min kusin föddes för 1 år sen jag var med och såg honom dagen efter!

0013 - bli präst istället ;)

Nej då måste man ju viga gifta och det har med äkenskap att göra. Men Munkar kan värsta kampsporten

Oookej... Jag ska iallafall försöka få barn och en flickvän! Annars så får jag väl leva i ett mörkt hål i marken.

Du är verkligen isolerad från allting, 0013?

Du är nog sent ute även om du bara är 10år att bli en kung-fu munk -.- Lovar dej, är du oskuld efter du fyllt 20år är man mobbad av alla, själv tycker jag det är en skam att inte haft det innan man är 20år.

Inte om amn är Munk

Du är verkligen isolerad från allting, 0013?

Du är nog sent ute även om du bara är 10år att bli en kung-fu munk -.- Lovar dej, är du oskuld efter du fyllt 20år är man mobbad av alla, själv tycker jag det är en skam att inte haft det innan man är 20år.

Då kommer du säkert att tycka att jag är det sen...

Det verkar så svårt att få henne att ha det... Again.

OK fINALY-MAN om jag använder Kondom kanske jag inte blir munk då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in