💬
Logga in
Fuska.se

Sex & Samlevnad

125 svar · startad

Japp.. Men det viktigaste i att ha Sex är förspel! Innan man har det.

Ja, håller med Rowyn på den saken.

Det står på sidan som jag gav ut. Läs det mycket noga :)

Vad är förspel?

Läs här:

Detta är den tid som är före själva penetreringen. Förspel är till för att hetsa upp varandra extra mycket, på olika sätt - det är mycket viktigt och en bra krydda för sexlivet. Det kan innehålla kyssar, hångel och smek över hela kroppen - och eventuellt oralsex (slickande och sugande, mer om det längre ner). Det är nästan den allra viktigaste delen av sex, för det är den som ska göra oss kåta och förbereda våra kroppar för själva sexet. Speciellt för tjejerna som behöver bli blöta (och lite vidgade om hon inte haft sex förut) (visst,tjejen blir lite vidgad av att bara vara kåt men första gången behöver hon oftast lite extra med hjälp av ett eller flera fingrar)så det inte gör ont vid sex. Sex utan förspel kan resultera att tjejen får ont, i alla fall i början, och om man andvänder kondom så brukar den spricka tack vare friktionen (motståndet) som uppstår när tjejen inte är så blöt. Vill man ha en snabbis (ha sex utan förspel) så är ett bra tips att använda kondom och mycket extra glidmedel.

Senast ändrad:

Oralsex är också sånt där som t.ex. en 17 åring med en 13 åring frivilligt.

Hur vet man att tjejen är blöt? Va f** snart blir jag Munk

Läs här:

Detta är den tid som är före själva penetreringen. Förspel är till för att hetsa upp varandra extra mycket, på olika sätt - det är mycket viktigt och en bra krydda för sexlivet. Det kan innehålla kyssar, hångel och smek över hela kroppen - och eventuellt oralsex (slickande och sugande, mer om det längre ner). Det är nästan den allra viktigaste delen av sex, för det är den som ska göra oss kåta och förbereda våra kroppar för själva sexet. Speciellt för tjejerna som behöver bli blöta (och lite vidgade om hon inte haft sex förut) (visst,tjejen blir lite vidgad av att bara vara kåt men första gången behöver hon oftast lite extra med hjälp av ett eller flera fingrar)så det inte gör ont vid sex. Sex utan förspel kan resultera att tjejen får ont, i alla fall i början, och om man andvänder kondom så brukar den spricka tack vare friktionen (motståndet) som uppstår när tjejen inte är så blöt. Vill man ha en snabbis (ha sex utan förspel) så är ett bra tips att använda kondom och mycket extra glidmedel.

Tack för tipset Rowyn! Då vet jag hur jag ska göra när jag ska ha mig en "Snabbis" :)

Och om ni vill veta om tjejen är "kåt" känn på bröstvårtan ifall den är hård är hon kåt.

Oralsex är också sånt där som t.ex. en 17 åring med en 13 åring frivilligt.

Hur vet man att tjejen är blöt? Va f** snart blir jag Munk

Nej det är inte Oralsex... Oralsex är att man tjejen suger och pojken slickar.

Det vet man när man ser det. Hahaha :lol:

17 Jun 2004

Jo det med. Och tjeje´n kan frysa också hon behöver inte va kåt.

Vad f*n menar du, 0013?

Yech läste igenom hela sidan och alltid så fick jag se en bild i huvet hur det skulle vara ursh tänk er bara kuken in i tejens mutta Ursh

Vad f*n menar du, 0013?

Jo en tjej behöver inte vara kåt för att bröstvårtan är hårt. Jag har provat det själv och det var ganska kallt och hon var knappast kåt

Man ska ju inte vara där det är kallt. Man ska vara i ett varmt rum.

(0013 @ 17/06-2004 12:59:21)

Vad f*n menar du, 0013?

Jo en tjej behöver inte vara kåt för att bröstvårtan är hårt. Jag har provat det själv och det var ganska kallt och hon var knappast kåt

Jaha, du menar att bröst¨årtorna blir hårda när dem bli kalla, eller?

Då fattar jag... De blir dem ju i för sig...

sex är inte allt i världen! bara man trivs ihop så är det bra!

Kanji: det bara kommer till sist tror jag, man vet när båda är redo (haft undervisning i skolan :P)

På filmer går de typ alltid med på ni vet vad
(Kanji @ 17/06-2004 13:16:05)
(0013 @ 17/06-2004 12:59:21)

Vad f*n menar du, 0013?

Jaha, du menar att bröst¨årtorna blir hårda när dem bli kalla, eller?

Då fattar jag... De blir dem ju i för sig...

Ja precis

Rowyn: Jag är inte 15 år än så jag har inte haft sex än

15... 17, eller 18 ska jag nog ha det... :visslar:

Är inte du för feg för det? Du sa det förut

Jag har redan haft det ett par gånger. ;)

Jag har redan haft det ett par gånger. ;)

Hur gammal är du da?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in