har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt
Stelkrampspruta
tycker det inte kändes nånting
Jag har tagit den jag märkte inte att dom äns börja.
När jag tog den så sa sjuksyster att det skulle ta 10s men de tog 20s
jag har tagit 3 sprutor i skolan
den stiker in bara 1 Centimeter
det känns inte
Det känns inte när man tar den... Men sedan så börjar det klia något förfärligt!
nej asså det blir stelt och det blir varmt därför det bildas ett motgift t.exDet känns inte när man tar den... Men sedan så börjar det klia något förfärligt!
om du får i moten en råstad spik så om man tar stelkrampspruta så bildas det en motgift
de känns ingenting.
har bara tagit tre sprutor
Ja, det gjorde jag också i 4:an. Det kändes oväntat skönt faktiskt.har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt
Jag fick inte ta i fyran :(
Därför jag fick en spruta i mitt hål i min knå skål i ettan.
Men Vissa tjejer grät när dom skulle ta den :lol:
Vi fick ta stelkrampsprutan i femman och sjuan också. Det känns ingenting när man tar den typ. Jag kommer ihåg nån gång i Lågstadiet. Alla var lite smårädda då.(Jonte The Winner @ 10/06-2004 13:05:21)har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt
Ja, det gjorde jag också i 4:an. Det kändes oväntat skönt faktiskt.
asså jag slappna bara av sen stack det bara lite sen fick man vänta typ 10 sekunder tills motgiftet kommit in i kroppen sen fick vi saft.jag rekomenderar att man inte spänner när man ska ta det därför min kompis svimmade i 2 timmar(Jonte The Winner @ 10/06-2004 13:16:40)(Jonte The Winner @ 10/06-2004 13:05:21)har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt
Vi fick ta stelkrampsprutan i femman och sjuan också. Det känns ingenting när man tar den typ. Jag kommer ihåg nån gång i Lågstadiet. Alla var lite smårädda då.
Jag har tagit den
i min gammla klass när jag gick i 4 då svimmade ena tjejen! :lol:Jag fick inte ta i fyran :(
Därför jag fick en spruta i mitt hål i min knå skål i ettan.
Men Vissa tjejer grät när dom skulle ta den :lol:
när jag fick min sista spruta, tror att det va mot påsksjuka, så gjorde det ont som f*n!en jätte konstig sjänsla... :unsure:
det känns inget att ta sprutor men jag börjar alltid må illa så jag slutar skolan tidigare :D
tyckte inte det var nåt särskilt att få stelkramps spruta. men när jag tog en annan spruta i 6:an höll jag på att svimma, konstigt eller hur
ja som sag ifall man spänner sig gör det ont.. vi fick godis efter också
Min syrra hadde spänts sig när hon tog den i fyran så hon kunde inte röra armen eller något hunde röra den på över en veck och sen var man ju lite små rädd i lågstadiet men det kändes inget, bara man är avslappnad, det var en tjej efter mig som tog den hon började nästan böla för att hon hadde spänt sig.(Donald Duck @ 10/06-2004 13:27:35)(Jonte The Winner @ 10/06-2004 13:16:40)(Jonte The Winner @ 10/06-2004 13:05:21)har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt
Vi fick ta stelkrampsprutan i femman och sjuan också. Det känns ingenting när man tar den typ. Jag kommer ihåg nån gång i Lågstadiet. Alla var lite smårädda då.
asså jag slappna bara av sen stack det bara lite sen fick man vänta typ 10 sekunder tills motgiftet kommit in i kroppen sen fick vi saft.jag rekomenderar att man inte spänner när man ska ta det därför min kompis svimmade i 2 timmar