Hoppa till innehåll

Varför just Skjutspel??


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

Det som gör att vissa gillar action/vålds spel är ju att man där kan göra olagliga saker fast att det bara är på låtsas. T.ex att skjuta nån, inte f*n gör man det i verkligheten(utom om man är sjuk), men i ett spel kan man göra det utan att åka fast och så. Våldsspel får finnas, bara om dom som spelar dom fattar att man inte får göra så i verkligheten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag brukar köra enter the matrix

men jag gillar också plattforms spel som t .ex ratchet and clank eller jak and daxter men vissa föräldrar brukar låta sina barn spela 15 och 18 års spel. i u.s.a så var det en kille som var 8 år som snodde en pistol och gick hem och sköt sin mamma och pappa och sin lillebror han sa att han hade spelat i smyg hos sina kompisar och han sa att det var därför

fast skut spel är kul :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag brukar köra enter the matrix

men jag gillar också plattforms spel som t .ex ratchet and clank eller jak and daxter men vissa föräldrar brukar låta sina barn spela 15 och 18 års spel. i u.s.a så var det en kille som var 8 år som snodde en pistol och gick hem och sköt sin mamma och pappa och sin lillebror han sa att han hade spelat i smyg hos sina kompisar och han sa att det var därför

fast skut spel är kul :mrgreen:

 

jag tror först på det när du bevisar det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och hur ska han bevisa det? att han lägger bilder här på det skulle ändå inte vara så trevligt..

 

Jag kör ändå bara Plattform och Äventyr, sport också! Mitt senaste skjutspel var goldeneye... Köper inte skjutspel men Vice City skulle jag vilja ha..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...