Hoppa till innehåll

Varför just Skjutspel??


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

man blir hjärn tvättad av gta 3 därför gillar jag mer 2:An! men det är ju skit hämskt!........man blir kriks beroende som det kallas då gillar man krig och då till slut så börgar man göra saker som te.x från sjuta till slå ner folk sen äfter några år så kanske de startar ett nytt krig!..........SLUTA MED KRIGAR SPEL!.............eller gör om older års gränser för spel som te.x 15 till 19 år!...........vi vill ju inte ha krig!........PROTEST MOT KRIGAR SPEL!

 

någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel?

LOL så tror du att man skapar ett nytt krig bara för man satt och spelade gta när man va liten?Isåfall tar du fel,Jag spelar skjut spel tätt mycket men det har inte påvärkat mej ock kommer inte att göra det heller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sandkaka
Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt

 

Holler med jag hatar kriga spel varför finns det?

För att många tycker om det.

Normala personer blir inte påverkade av spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså jag minnsi nte var det var.(det är sant) en kille spelade diablo typ dygnet runt en dag åkte hans föräldrar hemifrån och då kom hans mormor som barnvakt, hon sa att han inte fick spela mer och då tog han en yxa och mörda henne!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

 

 

han hade ju redan problem i huvudet men ändå :shock: :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man blir hjärn tvättad av gta 3 därför gillar jag mer 2:An! men det är ju skit hämskt!........man blir kriks beroende som det kallas då gillar man krig och då till slut så börgar man göra saker som te.x från sjuta till slå ner folk sen äfter några år så kanske de startar ett nytt krig!..........SLUTA MED KRIGAR SPEL!.............eller gör om older års gränser för spel som te.x 15 till 19 år!...........vi vill ju inte ha krig!........PROTEST MOT KRIGAR SPEL!

 

någon holler med om att det är SKIT med krigar spel som te.x Diablo 11 red allert 2 och mer spel?

 

red allert 2 e inte så tråkigt går ju att spela

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen

jag kör mycke skjutspel, gta 3 gta vc.. men ibland känner ja: även fast dom e bara "dataspelmänniskor" så är dom liksom människor! men när ja kör GTA 3/VC så går ja inte bara omkring me en M4A1 och skjuter ihjäl människorna, jag brukar hellre stunta me motorcyklar eller nåt, fast ibland e de inte så kul att bara öppna bildörrn, slänga ut föraren och bara åka iväg, eller som me motorcyklarna så slår man av föraren och åker, men GTA 3/VC har en viss charm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt

 

Jag har aldrigt i hela mitt liv spela nån skut spel men jag har provat gta 3 en gång och jag skulle vilja prova counter strike men visa spel är roliga men jag provar nån spel ibland annars brukar jag spela

 

Sims

Sim city

Harry potter

 

Tomb raider 3: Vet inte deräkt om det är skut spel men jag brukar bara vara i laras hem

 

Jag brukar vara ine på internet och vara på den bästa sidan av dom alla

 

FUSKA.SE FORUMET Det är bäst för der är alla snälla

 

Anars brukar jag spela gamecube

 

Super smash bros melee

Super mario sunr shine

Mario kart double dash

Star fox aventsture

 

Annars brukar jag HHAATTAA SKUT SPEL MEN EN DEL KAN VARA ROLIGA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...