FireFly Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) Jo, där det står [KORT] [PM] [Msn] och sånt, under varje inägg, har jag märkt att det är mörkare nu än innan. Eller är det bara för mig? Och detta kanske har med säkerhets-uppdateringen att göra, jag vet inte! :huh: Redigerat 11 Juni 2004 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jo, där det står [KORT] [PM] [Msn] och sånt, under varje inägg, har jag märkt att det är mörkare nu än innan. Eller är det bara för mig? Och detta kanske har med säkerhets-uppdateringen att göra, jag vet inte! :huh: Jag tycker den är lika ljus som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 det är samma eller en liten aning mörkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Även om det är det så gör det väll inge skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Ingen ändring gjord på dem så det är väl din skärm som blivit mörkare kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Han kanske har råkat ändra på skärmens ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det borde det vara för mitt är PRECIS som förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.