💬
Logga in
Fuska.se

VIKTIGT!! VARNING!!!

73 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
det finns också att man kan gå in i www.reklam men fuskarna.se dem drar 399 kr från bredbandet man betlar mer för räkningen till bredban tror jag

det går inte att öka bredbands betalningen det kan bara bredbands företaget göra ju! för bredband har en viss summa i månaden ju!

Nivå 2 · Novis

Men en gång så gick jag in på en skojar sida jag tog skicka ett skämt till .......... så tog jag mig slälv sen gick jag in på hotmail och öppnade det och då sotg det raderar din hårddisk jag blev skit rädd och drog ut sladen till datorn sen så gjorde vi det igen för att se vad det var så var det bara ett skämt jag är lite puckad om ni undrar

Nivå 1 · Novis

men asså..formatera heter det...om den gör det så kan du inte göra något för en du instalerat dos sen windows alla drivrutiner enheter som te.x hårdisk grafick kort osv..

Om ni gjort något misstag så går det (allvar) att spola tillbaka tiden (bara i datorn) med xp

Men det verkade lite krångligt...

Nivå 2 · Novis

de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0 kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara :wink:

Nivå 0 · Nykomling
de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0 kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara :wink:

Gå in på download.com.

Där hittar du den

20 Nov 2003

när jag gick in i den där sidan som admin säger man kan göra sidor så stog det du måste betala 400 kr per år konstit

21 Nov 2003
de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0   kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara  :wink:

Vad "spionerar" dem pogrammen på då??

Jag har absolut inget viktigt i min dator.

Nivå 2 · Novis

nja inte riktigt :D inget farligt men datorn segar å så tror ja men ladda hem de programet bara så kommer de bort (om du har fåt de) iaf om du kom upp konstiga ikoner :wink:

Jag har råkat gått in på den sidan en gång det stog att det var en sex sida!

d e dom med modem som drabbas om man går in på nåt sånt tror dom spårar eller nåt sånt

Nivå 4 · Lärling
d e dom med modem som drabbas om man går in på nåt sånt tror dom spårar eller nåt sånt

Jag tror det finns en sak man kan ladda ner på konsumentverket som stoppar det. Ladda bara ner den om du har modem.

Nivå 4 · Lärling

Men vänta lite, den installationen kräver ju att man har Mac dator typ, det står nåt sånt, isåfall kan inte installationen funka för mig..

4 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

du ska inte va oroli de har hänt mej för typ 3-4 månader sen lr nått men de har inte fått nån räkning :?

5 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

jag har redan blivi drabbad jag gorde som katten gorde en icon var SMSKUL det stod i tidningen för länge sen att om man gick i på till exempel cheat planet eller snyggast då komer SMSKUL upp sen hände det något knas grrrrrrrrrrrr :evil:

jag har redan blivi drabbad  jag gorde som katten gorde en icon var                SMSKUL  det stod i tidningen för länge sen att om man gick i på till  exempel cheat planet eller snyggast då komer SMSKUL upp sen hände det något knas   grrrrrrrrrrrr :evil:

Ja det var SMSKUL + 2 andra mycket helsjuka program.

Men om ni fått detta gå in i den här datorn för det ligger nån knäppig fil där.

ikonena heter sms-kul XXX (porrsida 500kr typ) kontaktannonser

6 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Ibland då jag startar webläsaren så står det nästan alltid "Congratulations, you are the visitor nr 50'000" eller något sådant. Knäppt tycker jag.

Nivå 5 · Fuskare

Det är bara popups som ägarna på sidan lägger upp som reklam för att få pengar från det företaget dom gör reklam för.

Nivå 3 · Lärling

okej allihop, så här är det om man läser tidningar om datorer så brukar det stå om sånt där man måste betala för (när man itne vill asså)gå in på www.download.com och tanka hem BPS Spyware and Adware Remover 6.0 om ni har fått sån där skit i datorn det tar bort allt skit....det finns många som försöker kapa modem bara för att känna pengar....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in