💬
Logga in
Fuska.se

VIKTIGT!! VARNING!!!

73 svar · startad

Jag har hittat nå't i min dator..

Det verkar helsjukt förmodligen nåt virus om man öppnar det.

Regelbrytande namn skicka pm till mig för att jag ska säga vad filen heter så ni kan radera den..

Hade inte den innan jag fick dem där konstiga programen.

Nivå 4 · Lärling

Jag fick virus och så fick jag en readme på skrivbordet den hette INFECTED jag har virus scan så viruset är borta nu.

Nivå 0 · Nykomling

Har haft över 500 virus men om man har Brandvägg eller antivrus eller internet securety (vet inte hur det stavas) så kan man vara lugn har själv lite av varje! :D

8 Dec 2003
Nivå 2 · Novis Guldig Mjö

Jag får också jämt massa rutor om att jag är den miljonte besökaren men stänger jämt ner dem...

Nivå 1 · Novis

det hände på mig oxå när ja skulle in på fuskarna o då laddades 3 programm me sms-kul o xx* o sånt

12 Dec 2003

Varning:gå inte in på snuttis då får man xxx(ett poor Program)

Nivå 10 · Veteranfuskare
Varning:gå inte in på snuttis då får man xxx(ett poor Program)
Varför avslöjar du det för. Då kommer ju hälften att gå in på den sidan och kolla.

Om man är idiotisk ja,jag tipsade inte precis om den

Nivå 1 · Novis
det hände på mig oxå när ja skulle in på fuskarna o då laddades 3 programm me sms-kul o xx* o sånt
samma hände mig det dök upp en ikon med xxx
13 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

Mm! j*vla idoter som gör så där!

Det har hänt mig att en pop.up som det står Grattis du är vår 1000000 besökare, du har vunnit 1.00000$!

Nu vet jag att detta inte är rimligt, vem vill spendera så mkt pengar på mig (hehe).

Plus att det är näst intill att besökar sifrorna är korrupta!

Nivå 5 · Fuskare

Jag läste att programmet SMS-kul ägs av ett företag som är modemkapare i internetworld och att man kan bli skyldig dom en miljon kr! (1.000.000kr)

Nivå 10 · Veteranfuskare
Jag läste att programmet SMS-kul ägs av ett företag som är modemkapare i internetworld och att man kan bli skyldig dom en miljon kr! (1.000.000kr)
Hur kan man bli skyldig dem så mycket pengar!?? :lol:

om man trycker på den så kostar det 389kr varje gång man trycker på dom...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Faan vad dumt!! Det är ju knäppt! Oj jag tröck fel, men håller ni inte med om det?

31 Jan 2004

Gå in på mina nätverksplatser i din dator.

Jag hitta mycket skumma filer där.

Nivå 4 · Lärling

de hände mig också för ett tag sen, tur att det inte hände nåt mer som att den laddade ner nåt

Nivå 5 · Fuskare

Hatar såna saker. Men om man får en räkning ska man inte betala.

eller fuska . nu

Senast ändrad:

1 Feb 2004
Nivå 3 · Lärling
de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0  kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara  :wink:

Vad "spionerar" dem pogrammen på då??

Jag har absolut inget viktigt i min dator.

fick inte skriva det..

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Lol, hackers skriver inte om chippen vid moderkortet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in