💬
Logga in
Fuska.se

Ds Och Psp

10 svar · startad

Trådstartare #1

När dom kommer (vet inte när men dom kommer väl snart) ska ni göra forum till dom också?

antagligen, det är ju också konsoller. Ds skulle väl komma första kvartalet nästa år eller hur var det? :P

psp skulle också komma då

men blir dt som dt vanliga gc och ps2, bara i liten?

ja... playstation säger iaf att det kommer vara lika bra grafik på psp som på ps2...

Lycka Till!!! :lol:

har du sett på tv?? det ser ju ut som det <_<

psp verkar bra. Grafiken är som mittimellan ps1 och ps2 säger dom. Man kan också titta på DVD och lyssna på musik. :cool:

psp verkar bra. Grafiken är som mittimellan ps1 och ps2 säger dom. Man kan också titta på DVD och lyssna på musik. :cool:

VA?! Coolt , fast jag kan ju inte svika nintendo ;)

ja... playstation säger iaf att det kommer vara lika bra grafik på psp som på ps2...

psp Kommer komma nåra månader efter och PSP kommer ha bättre grafik enligt Sony jag prenumerar på Sony PS dem säger alt om nya saker som sony kommer tillverka

DS SER JU UT SOM EN MOBIL

21 Jun 2004
(Donald Duck @ 21/06-2004 01:09:42)

psp Kommer komma nåra månader efter och PSP kommer ha bättre grafik enligt Sony jag prenumerar på Sony PS dem säger alt om nya saker som sony kommer tillverka

DS SER JU UT SOM EN MOBIL

den kommer också komma första kvartalet 2005 ganska nära DS ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in