💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Bros Melee (sandsäcken)

38 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

När man ska slå sandsäcken över 400 meter, ska man göra det med alla gubbar eller?? för jag har slagit säcken 400 meter samanlagt med alla gubbar...

jag fattar nada..

Nivå 11 · Veteranfuskare

Man ska slå sandsäcken 400m med en gubbe

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Men hur gör man det?? Jag lyckas bara få över den 188 meter

Nivå 6 · Fuskare

Men hur gör man det?? Jag lyckas bara få över den 188 meter

Ta roy , gör ^ + A flera gånger, sen laddar du upp med B, så får man ibland 400 meter..
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Så långt har jag fattat men hur hinner man det.. tiden är ju 10sekunder och super attcken behöver ju typ 4sekunder

Nivå 6 · Fuskare

Så långt har jag fattat men hur hinner man det.. tiden är ju 10sekunder och super attcken behöver ju typ 4sekunder

gör ^ + a i 6 sekunder då <_<
(Fox^ @ 21/06-2004 11:37:10)

om man gå fram dit 1sec göra grejen i 6 sec och ladda upp i 4 sec hur går det till? och när jag provade det så ville den bara komma 88m :(
Nivå 6 · Fuskare
(katutsuki @ 21/06-2004 11:39:52)
(Fox^ @ 21/06-2004 11:37:10)

om man gå fram dit 1sec göra grejen i 6 sec och ladda upp i 4 sec hur går det till? och när jag provade det så ville den bara komma 88m :(

Gör så länge du kan bara , såhär gör jag : Springer fram , ^+A , när säcken är i luften , laddar jag upp , slår upp igen , en gång till sådär, sen så B ..
Nivå 1 · Novis

dr mario är bäst när man ska skada sand säcken

Nivå 5 · Fuskare

Jag slår 600 ungefär

Nivå 6 · Fuskare

Jag slår 600 ungefär

Visst?! HUR?!
Nivå 3 · Lärling

ja man kan ta ganondorf och ta upp+a(håll) sen tar man träet och slår. jag har kommit till 603m!

Nivå 4 · Lärling

Jag tar Bowser gör Uppåtsmash, och sen när man slår ska det inte låta som när man slår den på marken. Alltså, slå den när den är i luften.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

Men den kommer ändå bara ca 300 meter inte 400

22 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling

Försök igen... jag klarade 410 första gången jag träffa "rätt"

Nivå 10 · Veteranfuskare

Försök igen... jag klarade 410 första gången jag träffa "rätt"

Jag lyckades en gång strax över 400.. Det är jag glad över. Men jag kan 2 bättre.

Använd Iceclimber: Först går du nära säcken, sedan så kastar du is på sandsäcken 3 gånger, sedan så ska man göra A-upp-attacken ca. 2 gånger... (Inte Smashattacken) Sedan så ska man träffa så att den flyger högt upp i luften... jag kom upp till 475 meter på det sättet...

Använd Jigglypuff: Gör A-upp attacken så många gånger du hinner.. Då menar jag Smash-attacken. När det är lite tid kvar så ska man hoppa upp i luften och få dit en B-Ner. Fast det går bäst om man är högre upp än ett hopp.

Har hållt på ett tag och försöker få över 10.000 meter sammanlagt med alla karaktärer... Har fått över 400 meter med 4 karaktärer.. Det krävs mycket mer.

Jag är inte så nöjd med Donkey Kong. Jag kommer bara upp till 180 meter typ. Vet någon något bra knep för att slå långt med Donkey Kong?

23 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

min kompis har klarat ca 1900 md gannondorf

jag fattar inte hur

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag fattar inte hur

Jo då ,det tror till och med jag på... <_<
Nivå 10 · Veteranfuskare
(Yoshi^ @ 23/06-2004 11:11:49)

jag fattar inte hur