ska jag köpa region of chois ??? jag kan inte köpa World of Warcraft för jag har inte bredband.... men vart är det billigast?? region of chois
1700 INLÄGG
ska jag köpa region of chois ??? jag kan inte köpa World of Warcraft för jag har inte bredband.... men vart är det billigast?? region of chois
1700 INLÄGG
Ja köp Reign of Chaos, de e ett skitbra spel..Hmm...billigast ja inte var de e men ja köpte mitt på Siba...(minns inte priset.)
Men köp Frozen Throne osså.
måste man ha första Warcraft eller nått?? har inte det
För att spela Frozen Throne (expansion) måste du köpa Warcraft 3 Reign Of Chaos!
okej,jag ska köpa reign of chaos ska kolla vart det är billigast!
Kolla alla hemsidor, Typ Siba, Elgiganten...
Warcraft III är ascoolt! Så köp det! efter det kan du köpa expantionen!
gillar du lotr så köp bfm-e lr third age
Köp det på Game eller Tradition.
Det e billigt där. :D
ja, som sagt får du, enligt mig världens bästa straetgispel...
Tradition i uppsala är billiga , där kan du köpa det! lr webhallen!
När du köpt Reign of Chaos och trötnat på det så tycker ja att du ska köpa Frozen Throne för det e as grymt
<----- Min Avatar! På min avatar här åtsidan så har vi en Undead!
Såklart att du ska köpa Warcraft 3 Reign of Chaos!
Sen kan du ju allttid köpa Warcraft 3 The Frozen Throne! Men du måste ha Reign of Chaos för att spela Frozen Throne!
Du kan gärna vara Undead som är på min avatar om du vill!
är det mycket skillnad på spelen??När du köpt Reign of Chaos och trötnat på det så tycker ja att du ska köpa Frozen Throne för det e as grymt
på Ginza.se finns två Warcraft III vilket ska jag köpa kolla där sök på Warcraft bara http://www.ginza.se
lätt att du ska köpa det men man tröttnar när man har spelat det hela dagarna online! :P
www.webhallen.com där e det billigt!
du ska absolut köpa båda 2 sen om du tröttnar ( de gjorde jag ) så börja köra de på Battle.net!! de e as kul!!
jag ska beställa Warcraft III idag det kommer nån gång nästa vecka!!!!.... ps: jag köpte från Webhallen där va det billigast ds
köp frozen throne också! ;)
senare inte nu tror jag
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in