Hur gör man för att ladda upp bilder? Jag kan inte, vilket format skall dom va i?
Freewebs
det funkade inte i bmp för mig iallafall.. du laddar upp bilderna i vänstra menyn där står ngnting som image manager eller något liknande, sedan fattar du.
Ja men det är det jag gör, när jag väljer vilket galleri jag vill ha den i så vissas den inte...
har samma problem jag också..
när du har laddat upp bilden ska du gå in i det stället där du ska ha bilden sedan new paragraph (eller edit beroende på var du ska ha den) sedan väljer du i listan där står typ picture on the left, right eller alone. klicka på n¨gon av dom och sedan kommer en lista med dom uppladdade filerna fram. klicka den du ska ha och klicka på done.
Kommer ingen bild sedan, har gjort det.
Hur får man chatten att funka???
Vet ej...
funkar det inte har du gjort något fel eller är något galet. försök senare då.
Fungerar ej, kan inte ens få ditt det jag skrivit, helt cpt
Så här ser sidan ut när jag har lagt ut chatten http://www.freewebs.com/jimap/chatt.htm
Jaha, men jag vill veta svaren på min fråga, varför det jag gör inte sparas när jag tar done
bilden kanske är för stor?
Trode jag med innan, gjorde in i 125 x 125 men det funkar ändå inte! Om jag skriver någon text och tar spara och kollar där jag skrev det så finns det inte!
det funkar inte för mig heller så du är inte ensam.
Du börjar med att ladda upp alla bildr i imagemanager
sen trycker du på sitemanager sen editar du på det galleriet du ska fixa så´att det kommer fram sen ser du det galleriet och över texten så finns det edit så att du kan ändra texten och bredvid smilisen så finns det är träd och då trycker du där så får du in en bild där
Funkar inte det så är det du som gör fel
GO jimpa! :DSå här ser sidan ut när jag har lagt ut chatten http://www.freewebs.com/jimap/chatt.htm
jag har oxå den looken på min sida!
Vist é den best :cool:
Du börjar med att ladda upp alla bildr i imagemanager
sen trycker du på sitemanager sen editar du på det galleriet du ska fixa så´att det kommer fram sen ser du det galleriet och över texten så finns det edit så att du kan ändra texten och bredvid smilisen så finns det är träd och då trycker du där så får du in en bild där
Funkar inte det så är det du som gör fel
[ÄNDRAT]
Får man bar ha med A-z?