har nån sätt kalle anka the celebration 70 års jubeleum?
Kalle Anka?
nej,är den bra??
vill ha den vet nån vart man köper den jag vet bara på 1 ställe www.cdon.com men orka betala frakten och althar nån sätt kalle anka the celebration 70 års jubeleum?
det är 36 klassika filmer
jag vill också ha alla älskar kalle och alla älskar musse
jag har mimmis bästa ocg kalles bästa och kalle 60 år! :lol:
jag har en jubelieums dvd när kalle blev 60 år det är 10 klassika filmerjag har mimmis bästa ocg kalles bästa och kalle 60 år! :lol:
om 30 år så har Kalle 100 års Jubeleum :P(Donald Duck @ 25/06-2004 19:17:15)jag har mimmis bästa ocg kalles bästa och kalle 60 år! :lol:
jag har en jubelieums dvd när kalle blev 60 år det är 10 klassika filmer
Jag har nästan alla Kalle-Ankas filmer dom är bara så bra!!!!! :kung: :kung:
hehehe undra hur kalle kommer se ut då kommer det säkert vara jubeleum film med kalle anka när han har lång hals.i 60 års jubelium så fans det en som var med kalle när han fick knatte fnatte och tjatte jätte gammal film från 1937 dem var i en korg .och när kalle hade lång hans och jätte lång näbb han var jätte konstig :o(CiR3 @ 27/06-2004 21:58:53)(Donald Duck @ 25/06-2004 19:17:15)jag har mimmis bästa ocg kalles bästa och kalle 60 år! :lol:
jag har en jubelieums dvd när kalle blev 60 år det är 10 klassika filmer
om 30 år så har Kalle 100 års Jubeleum :P
Om 30 år kommer Don Rosa antagligen inte kunna teckna längre... *snyft* :(
jag kanske ska köpa den
Heh när han har 100års jubbeleum är jag snart 41 hahaha
Jodå, han är ju bara åttio år då. Min mormor är åttiotvå och löser korsord. :rolleyes:Om 30 år kommer Don Rosa antagligen inte kunna teckna längre... *snyft* :(
De gör ju alla gamla tanter :)
har plutos kalles kajsas musses och mimmis bästa alla älskar långben och musse fira jul med kalle och hans vänner 60års jubeleumet och limited edition av kalle firar 10 årfinns bara 500stycken fast den e tråkig!
Nej det har jag inte gjort, är den bra eller?
ska beställa den från www.cdon.com
men musse blev 70 år för 6 år sen :lol:
Jepp, Don Rosa måste det vara. Annars så suger Kalle-serierna faktiskt! :visslar:
kalle serierna är jätte skojiga Kvack !