Hoppa till innehåll

Zelda


Ratchet
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag hade varvat det några gånger så började jag att spela annat! Nu har jag börjat med det igen men jag har glömt hur man skall göra på femte slottet (isslottet) för jagär vid ett ställe där man skall knuffa ner en sten i ett hål och där under så skall man knuffa stenen på en knapp så att dörren öppnas men man kan ju bara knuffa stenen en gång och jag behöver göra det minnst två gånger och jag har inte den grejen som kan göra sten block! Jag har en kompis som kan klara det men honom träffar jag inte så ofta! Är det nån som kan hjälpa mig? Eller tycker ni att jag skall starta på sjätte grottan och vänta med den femte??? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst Man_United91

När jag hade varvat det några gånger så började jag att spela annat! Nu har jag börjat med det igen men jag har glömt hur man skall göra på femte slottet (isslottet) för jagär vid ett ställe där man skall knuffa ner en sten i ett hål och där under så skall man knuffa stenen på en knapp så att dörren öppnas men man kan ju bara knuffa stenen en gång och jag behöver göra det minnst två gånger och jag har inte den grejen som kan göra sten block! Jag har en kompis som kan klara det men honom träffar jag inte så ofta! Är det nån som kan hjälpa mig? Eller tycker ni att jag skall starta på sjätte grottan och vänta med den femte??? :blink:

du ska få de blåa å va nere i de där rummet där man ska knuffa ner en "kloss", sen går du in i rummet till höger och går neråt sen går du runt i templet sen när du kommer till de rummet du ska knuffa i igen så är de blåa nere å du kan knnuffa! Redigerat av Man_United91
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Janaz

När man har fått master sword och klarat av bossen i slottet där han skickar i väg zelda vad ska man göra när man blir kanin :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Man_United91

Jag vet man man kan ju bara knuffa den en gång men man behöver göra det 2!

ja men de ska knuffa ner en av klosarna på vänster sida av hållet!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Man_United91

När man har fått master sword och klarat av bossen i slottet där han skickar i väg zelda vad ska man göra när man blir kanin :unsure:

du måste ha Moon Pearl som finns i templet uppe på death mountain
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...