💬
Logga in
Fuska.se

Zelda

36 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

gå in på www.zelda.com där kommer du hitta allt om zelda även hur man klarar alla tempel

23 Jul 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #22

Jo, men det är of topic ;)

Nivå 3 · Lärling

om jag inte minns helt fel så är medaljongen du behöver ovanför häxornas hus om man går lite höger och sen upp så ska du se en cirkel i sjön där i kastar du nåt t.ex en sten...

24 Jul 2004

Tack för hjälpen viktor_2003

:D men hur kåmer man till 3:ans tempel. Jag vet att den ligger i skogen men hur kommer man in i skogen :huh:

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

det finns jätte många ingångar men du får testa dig fram vilken som är den första...

26 Jul 2004

jag har inte sett en ända in till skogen :unsure: var fins dem

Senast ändrad:

jag har inte sett en ända in till skogen :unsure: var fins dem

dom syns ju på kartan..
Nivå 3 · Lärling

ja har för mig du måste ha fire rod för att öppna ingångarna....

ja in till templet ja..

Nivå 5 · Fuskare

vet du var skogen finns den är ju högst upp till höger på kartan och det finns många ingångar till skogen

28 Jul 2004

skogen är högst upp till VÄNSTER

Ja jag har sett dem på kartan men till ingångarna så är det en svart sten som jag inte kan flyta :angry:

29 Jul 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #33

Jag ber nån mod att låsa!

31 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

det är väl bättre att anmälla... :medieval:

2 Aug 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #35

Det var det jag menade! ;)

15 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

jaha:$

30 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

När jag hade varvat det några gånger så började jag att spela annat! Nu har jag börjat med det igen men jag har glömt hur man skall göra på femte slottet (isslottet) för jagär vid ett ställe där man skall knuffa ner en sten i ett hål och där under så skall man knuffa stenen på en knapp så att dörren öppnas men man kan ju bara knuffa stenen en gång och jag behöver göra det minnst två gånger och jag har inte den grejen som kan göra sten block! Jag har en kompis som kan klara det men honom träffar jag inte så ofta! Är det nån som kan hjälpa mig? Eller tycker ni att jag skall starta på sjätte grottan och vänta med den femte??? :blink:

osamman hängande tråd så jag gör helt enkelt såhär

du har samma problem som jag hade. men få ner dom blå. gå dit du knuffa ner den där som är på fel plats, men gör inte det. gå itället genom den andra dörren i rummet och leta dig fram till den srora kistan. då kommer du ut på andra sidan av döm röda (vad det nu kallas) och kan knuffa ner en annan sten. den är nära nog.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in