💬 ⚑
➕ Logga in
Fuska.se

Project Entropia

47 svar · startad

Spelar någon här project entropia?har ni någon amror på det,jag har full pixie

för ni som inte har en PE ladda ner det här ftp://217.212.241.43/Updates/PE_5.7.1.exe

och denna behöver man med ftp://217.212.241.43/Updates/PE_MiniUpdate.exe)va heter ni på spelet,jag heter Timmy eller Bjorn

https://www.project-entropia.com/Index.ajp

Nivå 7 · Fuskare

vad gör man är det gratis

29 Jun 2004

vad gör man är det gratis

joo,det är gratis men man kan lägga in pengar så det går bätre
Nivå 7 · Fuskare

kan du ge mig en guid om spelt knapparna vad man ska göra och vad rekomenderas spelets ålder

Nivå 6 · Fuskare

Verkar grymt iaf...

Nivå 7 · Fuskare

grymt vad menas

Du börjar på en planet utan några saker,du har inga pecs(project entropia cent)eller peds(project entropia dollar),så det ända du kan göra är att SWEATA!,det är inte specielt kul men så här gör du:du smyger dej på ett monster,det för inte upptäcka dej så trycker du på vänster musknapp så börjar du göra en konstig dans=)när dansen är klar har du gröna händer,då trycker du bara på monstret igen så går det fram en grön stråle till honom,om du lyckas kommer det upp en ruta!

Nu undrar du vad du ska göra med sweatet,jo det är bara till å sälja det till anda som tillverkar mind ecense,osv osv P.S sweatet säljer ni för 2 pec st!

Jag vet att jag inte är bra på å förklara så jag lägger in en newbie guid senare

Nivå 7 · Fuskare

oj oj oj det där spelet är komblicerad men jag såg en tjej i bikini så jag undra om det hör med ... att göra om det gör är det ett spel spm inte passar mig

Nej det va bara en modevisning,den som har snyggast kläder å bästa val utav en dans=)

30 Jun 2004
Nivå 7 · Fuskare

ok ^_^

1 Jul 2004
Nivå 1 · Novis

brukade snipra n00bs vid "the oil rig" :P de va kul... :evil:

Nivå 2 · Novis

brukade snipra n00bs vid "the oil rig" :P de va kul... :evil:

du med? :cool:
Nivå 1 · Novis

lol..skilla på dom och plocka olja för att täcka ammo kostnaderna.... :lol:

2 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

hmm det tar lång tid att ladda hem men et verkar värt det

Nivå 4 · Lärling

den ena länken funkar inte ju

sorry för dubbel post

men när man ska starta kommer man ju typ till deras sidan måste man va medlem där för att det ska funka?

Senast ändrad:

Det funkar typ inte för mig jag ladda ner det å allt sen så kommer det upp en ruta där det står Sidan kan inte visas!

Nivå 4 · Lärling

men jag vart dödad av ett sånt där monster nu är man typ bara ett spöke som kan stå still vad gör jag nu!

Nivå 2 · Novis

det tar ju jätte länge och få aktivation code!! hur länge tog det för er???

Nivå 1 · Novis

tog typ en halvtimme för mig..för ca 1 år sen :D

Nivå 4 · Lärling

vadå koden som man ska börja med typ 3 sekunder

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in