ok ok sry... men asså jag kan typ inget om PE bara hur man sweatas och köper grejjer typ... jag e en N00bie på detta
Project Entropia
det är när du kommer upp i 1000+ rifle skill du kan tjäna lite på hunting....
det går inte sätta in 100 peds och tro att man kommer lyckas....mitt förslag e att du fixar en outbacko för typ 5 peds....och ammo så skillar du på små djur tex snables :)
ahaa ok, sry för att ja hättsa upp mej hehe :unsure:ok ok sry... men asså jag kan typ inget om PE bara hur man sweatas och köper grejjer typ... jag e en N00bie på detta
naa men asså har du en aning om hur man andvänder domder apparaterna som man ska kunna söka efter metall i marken med och de, vet att man ska spränga en bomb först, men hur sätter man upp en rod? har inte fattat ett jota av PE guiden :huh: men men när brukar du lira?...
Ahaaaa, så det behövs rifle skill då?, på vilket sätt hjälper den skillen? att dom tar mer skada? träffar bättre? eller hur menar du?..har riktigt inte fattat ibland träffar man inte fast man skjuter t ex em Atrox i stupen och ändå missar skottet....så det bästa stället att träffa är i röven enligt mej hehe...det är när du kommer upp i 1000+ rifle skill du kan tjäna lite på hunting....
det går inte sätta in 100 peds och tro att man kommer lyckas....mitt förslag e att du fixar en outbacko för typ 5 peds....och ammo så skillar du på små djur tex snables :)
Ni vet inte av något svenskt hjälp forum för PE?
um..hjälper dig att nå ut max skada med ditt vapen
och du träffar lättare när man är 1000+
Jag fick 5 "pedds" av en. då köpte jag ett par byxor och en tröja och en pistol men hur andvänder jag det??
Jag fick åkso en sån sak som du fick GeTGoDiZ asså vad ska man gjöra finns det nåt sått att börja spela?(Fujiwara Masato @ 04/07-2004 02:43:54)(*MiH*Puma @ 03/07-2004 18:37:18)Dear Madam/Sir,
Your account application with login FjeeDorc has been rejected.
Make sure your application information is correct,
and please apply again with correct data.
Your application data is listed below.
regards,
Project Entropia Support
Varför? Varför varför varför?? säg var för vad gjorde jag för fel?
--------------------
Given name(s): Fredde
Family name: Fredde p
Date of birth: 1989-04-01 00:00:00
City of birth: piteå
Region of birth: sweden
Country of birth: SWEDEN
Address of residence: basun
Postal code of residence: 94444
City of residence: sweden
Region of residence: sweden
Country of residence: SWEDEN
Email: [email protected]
Phone: +31-(0)42-9876864
du fick inte activations koden va? jag fick den 2 min efter jag hadde reggat mig! nu behöver jag bara ladda hem hela skiten :kung:
jag har fått den nu och äntligen gjorde jag rätt MEN JAG HATAR MINDFORCE för jag vill veta hur man gör!