Har ni Celebi troféen till SSBM
Jag har den
Har ni Celebi troféen till SSBM
Jag har den
nej men man fick den genom att få celebi i pokemonboll va?
ja har den
japp det får man, och för att kunna det måste man typ ha alla gubbar..nej men man fick den genom att få celebi i pokemonboll va?
Man måste ha allt i spelet utom alla troféer
tror jag har den :unsure:
Jag Fick den när jag tränade... Hade precis blivit så bra att jag Spöade 2 com lv.9 mot mig. *Pi-ka* :rambo: .
jag kan bara inte klara event match 50
Ta Yoshi och ta ut Crasy hand först. Sen Masterhand
yoshi e väl inge bra?? eller jag är inge bra med han? vad är skillnaden mellan master hand och crazyhand?Ta Yoshi och ta ut Crasy hand först. Sen Masterhand
Man spöar ju Com level 9 jättelätt ju! Jag klarar hur lätt som helst tre stycken mot mej. :gitarr: (fanfar)Jag Fick den när jag tränade... Hade precis blivit så bra att jag Spöade 2 com lv.9 mot mig. *Pi-ka* :rambo: .
Jo, jag har också celebi-trofen. Den är ganska ful faktiskt! :D
Jo B-upp attacken är bra(sebbo_3 @ 30/06-2004 13:29:52)Ta Yoshi och ta ut Crasy hand först. Sen Masterhand
yoshi e väl inge bra?? eller jag är inge bra med han? vad är skillnaden mellan master hand och crazyhand?
Jag har celebi :lol:
Yoshi äger!!!!!!!
jag körde lite idag....... jag sög hårt jag det va aslängesen jag körde och jag spöa inte ens en falco på lvl6
Nej, inte om man inte spelar ofta.(Jellyfish @ 30/06-2004 13:31:10)Jag Fick den när jag tränade... Hade precis blivit så bra att jag Spöade 2 com lv.9 mot mig. *Pi-ka* :rambo: .
Man spöar ju Com level 9 jättelätt ju! Jag klarar hur lätt som helst tre stycken mot mej. :gitarr: (fanfar)
Jo, jag har också celebi-trofen. Den är ganska ful faktiskt! :D
använd ganondorf och gör smash atak upp massa gånger börja med crazyhand
hehe...har klrat event 51 med jiglypuff
det blir ju lätt med jigglypuff jag vet faktiskt vad man ska göra på 51
Man ska möta Gigabowser Mewtwo och Ganondorf
vet men du gör ner+b eller hur
Det är det enda lätta sättet med Jigglypuff iaf
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in