Rallypacker Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vet ni någn bra brandvägg? isåfall vad kostar den.. Skall kanske skaffa bredband, så vill ha en brandvägg för att slippa virus! Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 D-link 604 kostar runt 450kr. Med den så kan du även ha nätverk och dela ut internet till upptill 4 datorer. Har en sådann själv och den fungerar mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jag tycker norman anti virus e rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 eller så kontaktaktar du din internet levrantör, som du skall skaffa om du skaffar bredband och frågar iafal dom har det... eller så skaffar du något b-program som inte fungerar, typ norton antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag har bredband från Tele2 och när vi fick det så bjöd de på Norman Virus Control och Norman FireWall. De e faktiskt jättebra. Bättre en Panda. Panda bara tar tid och plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 norman kostar väl 30 kr i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det beror ju på om du vill ha hård eller mjukvara. men om jag vore du så skulle jag köpa en D-link eller SMC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Zone alarm har jag. men norton antivirus och panda antivirus är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Anti Virus är jätte bra! Men andra går ju oxå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Av vad jag hittade hade vi Norton Internet Security, också branvägg, vet ej vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Zone alarm har jag. men norton antivirus och panda antivirus är också bra Zone Alarm har jag också, kommer upp skyltar om du skall köra t.ex. Bf så kommer det upp: Vill du till låta Battlefield 1942 köra på nätverket eller något sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 finns det någon gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.