💬
Logga in
Fuska.se

Brandvägg

20 svar · startad

Trådstartare #1

Vet ni någn bra brandvägg? isåfall vad kostar den.. Skall kanske skaffa bredband, så vill ha en brandvägg för att slippa virus! Tacksam för svar.

Bossen Admin

D-link 604 kostar runt 450kr. Med den så kan du även ha nätverk och dela ut internet till upptill 4 datorer. Har en sådann själv och den fungerar mycket bra.

jag tycker norman anti virus e rätt så bra

eller så kontaktaktar du din internet levrantör, som du skall skaffa om du skaffar bredband och frågar iafal dom har det... eller så skaffar du något b-program som inte fungerar, typ norton antivirus

1 Jul 2004

Jag har bredband från Tele2 och när vi fick det så bjöd de på Norman Virus Control och Norman FireWall. De e faktiskt jättebra. Bättre en Panda. Panda bara tar tid och plats.

norman kostar väl 30 kr i månaden?

det beror ju på om du vill ha hård eller mjukvara. men om jag vore du så skulle jag köpa en D-link eller SMC.

Zone alarm har jag. men norton antivirus och panda antivirus är också bra

Anti Virus är jätte bra! Men andra går ju oxå bra

Av vad jag hittade hade vi Norton Internet Security, också branvägg, vet ej vilken.

Zone alarm har jag. men norton antivirus och panda antivirus är också bra

Zone Alarm har jag också, kommer upp skyltar om du skall köra t.ex. Bf så kommer det upp: Vill du till låta Battlefield 1942 köra på nätverket eller något sådan.
2 Jul 2004
Trådstartare #12

finns det någon gratis?

Zone alarm kan man laddda nergrattis och lagligt

t är jätte bra tycker jag det räcker åt oss men när det kommer upp en ruta som frågar om du typ vill köra cs på internet se till att inte trycka fel får då blir det krångligt!

Trådstartare #15

var är sidan till Zoen Alaram?

Tror att det är denna HÄR

12 Jul 2004

Jag andvänder outpost firewall den blokerar en del banners(bara rena bilder inga flash odyl).

D-Link 604 är värdelöst!!!!!!

13 Jul 2004

Norton Firewall är bra, funkar för mig!

14 Jul 2004

Zone Alarm

Gratis och bra

www.zonelabs.com

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in