Eftersom det finns en länk för att kolla varandras forum-inlägg tycker jag (mjo) att man lika väll ska kunna se ens recensioner. Iofs kan man ju skriva det i pressen, men det blir roligare på "mitt" sätt.
Se Ens Recensioner I Press
Good ide tycker jag
Tar för mycket plats.Eftersom det finns en länk för att kolla varandras forum-inlägg tycker jag (mjo) att man lika väll ska kunna se ens recensioner. Iofs kan man ju skriva det i pressen, men det blir roligare på "mitt" sätt.
Vi vill väl hellre ha ett snabbare forum?
Skriv i presentationen istället.
Dom har fixat det nu!!!
Det kommer.. likaså med fusk..
Admin om det inte är för mycket begärt:Kan du inte fixa en topplista ungefär som totala inlägg fast totala recensioner?
Kommer komma upp massvis med sådanna statistik funktioner.. dock kommer det ta lite tid.. Samtidigt vill vi även att forumet ska fortsätta att bli större. Tror redan vi är största så varför inte bli större. Vi har resurser för att växa i och med kraftiga servers och vill därför använda dem. Så använd gärna era extralänkar i profilen och ge till alla ni känner ;)
Tack för stödet admin ^^
Härlig ide med topplista, roligt. Se till så att dte inte blir stökigt i ens press bara Admin ^^
skulle man inte kunna skicka in nyheter om nya spel eller något sådant med? när fungerar det?
Funktionen kommer, när vet jag dock inte.. Men förrhoppningsvis inom en månad.
fuska.se växer allt mer klart till Sveriges bästa fusksida enligt mig!
fusken bara flyger in.för var de kanske bara 5 varannan vecka.
men nu är de 10 varje timme typ.
Admin måste vara stolt!!
e du de Admin?
Det är klart att han är!
eller?
Jag tror inte riktigt så mycket som 10 per timmefusken bara flyger in.för var de kanske bara 5 varannan vecka.
Admin måste vara stolt!!
e du de Admin?
Äh, kalla mig dum men kan man läsa recensionerna? Var i så fall?
EDIT: Never mind jag hittade..
Jag längtar till alla andra funktioner kommer!
jo en gång gick ja på toa.(Yoshi^ @ 01/07-2004 18:23:24)fusken bara flyger in.för var de kanske bara 5 varannan vecka.
Admin måste vara stolt!!
e du de Admin?
Jag tror inte riktigt så mycket som 10 per timme
när ja kom tillbaka fanns de 5 nya.
fasst de e ju inte hela tiden
Jag menar genomsnitt per dag
Skriv det då?
Man kan ju knappast räkna ut ens ologiskt -.-
Det trodde jag ni fattade <_<Skriv det då?
Man kan ju knappast räkna ut ens ologiskt -.-