Mja, lite hackig.
Pivot Filmer
Oki doki.
Det han menar med hackig är att du gör för stora mellanrum mellan Framesen, Du ska bara flytta gubben lite i taget.
LITE? det där var hackigare än en afrikan på grönland, hur kunde han flyga av stolen? hur kan blodet ligga kvar i luften?
Helt OK film.
Ja, den var bra. Men i någon ms så stannade "gubben" faktist, och det vart lite jobbigt ´för ögonen.
↗ till inläggetVäldigt bra AVG, du får MVG. XDLängesen jag försökte att göra en Pivot film men..
↗ till inläggetTror inte att AVG, eller någon annan skulle bli n00b på ett tag efter att ha varit l33t ett tag.Skit cool film ju, Bra för att ha varit ett tag sen :D
↗ till inlägget↗ till inläggetTror inte att AVG, eller någon annan skulle bli n00b på ett tag efter att ha varit l33t ett tag.Skit cool film ju, Bra för att ha varit ett tag sen :D
Uhm, jaha, DH. :D (Dream hack :o )
Mja, jag har aldrig varit l33t men .. uh , nånting. :D
En till film : B)
ny... inte klar
http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_02_2008/post-66164-1204143594.gif
↗ till inlägget↗ till inläggetSkit cool film ju, Bra för att ha varit ett tag sen :D
Tror inte att AVG, eller någon annan skulle bli n00b på ett tag efter att ha varit l33t ett tag.
Uhm, jaha, DH. :D (Dream hack :o )
Mja, jag har aldrig varit l33t men .. uh , nånting. :D
En till film : B)
Vad menar du med Dreamhack?
↗ till inläggethttp://img162.imageshack.us/img162/7492/sad2bl.gif
Sorgligt slut :(
Hmm, helt plötsligt var gubbarna på ett annat ställe...
Hur gör man så att dom går snyggt?? Kan nåjn hjälpa?
En ny dålig
↗ till inläggetsnygg amo!
↗ till inläggetTACK :D alla med youtube användare kan subsiscriba :D vore as scyst↗ till inläggetsnygg amo!
↗ till inläggetTACK :D alla med youtube användare kan subsiscriba :D vore as scyst
Jag är medlem på youtube men har glömt lösen och användar namn :(
↗ till inlägget↗ till inläggetsnygg amo!
TACK :D alla med youtube användare kan subsiscriba :D vore as scyst
Jag är medlem på youtube men har glömt lösen och användar namn :(
okejs
↗ till inlägget↗ till inläggetsnygg amo!
TACK :D alla med youtube användare kan subsiscriba :D vore as scyst
Jag är medlem på youtube men har glömt lösen och användar namn :(okejs
Nu har jag komenterat! :D
Nån som vill ge betyg på min?