💬
Logga in
Fuska.se

Pikmin

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad handlar pikmin engentligen om?? jag har sett screenshots av det men jag fattar inget? är det kul eller? :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

kolla iaf detm finns Recensioner

Nivå 0 · Nykomling

Jag har aldrig kört det och precis som dig (bullaregott) så undrar jag. Har sett en del pics av det och det verkar som att man ska ha nån j*kla pygmeelefantgrisuppfödningn eller nått.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

det ser INTE roligt ut precis

Nivå 0 · Nykomling

på back sidan så står det (kom till en ny värld som det facktist roligare en du tror att så blommer ) men det värkar hel trist :)

3 Jul 2004

Man ska ha dom små pikmins som soldater och bomba sönder stenblock och slåss mot fiender. Man sk leta efter delar till Kapte Olimars rymdskepp

Nivå 0 · Nykomling

Pikmin är ett mycket filosofiskt spel. Men det fattar väl inget utav de IQ-befriade nördarna här.

4 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

det spelet värkar helt ok

Nivå 0 · Nykomling

Har pikmin det är skit trist

Nivå 0 · Nykomling

Det e bra grafik

Nivå 0 · Nykomling

Är väl för att du inte fattar budskapet och känslan med det. Det är ju ett helt nytt koncept för i h*lvete! ( :evil: )
Nivå 0 · Nykomling
(Jellyfish @ 04/07-2004 18:11:47)

Är väl för att du inte fattar budskapet och känslan med det. Det är ju ett helt nytt koncept för i h*lvete! ( :evil: )

bli inte så upprörd alla har sina egna åsikter eller hur?
18 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Pikmin är ett mycket filosofiskt spel. Men det fattar väl inget utav de IQ-befriade nördarna här.

Håller med. Pikmin har en speciell känsla, hoppas den finns med i pikmin 2

värkar tråkigt

Nivå 0 · Nykomling

Det e bra grafik med tråkigt :D

Nivå 0 · Nykomling

jag håller med samus the king jag har alldrig kört det men det värkar va skit trist!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in