Jag vet iallafall.men han kanske sa duger vem vet...
Jag känner snubben så jag kollade upp.
Jag vet iallafall.men han kanske sa duger vem vet...
Jag känner snubben så jag kollade upp.
Okej... Bra :lol:
jag hoppas man kan spela xbox1 spel på 2 an
Jaaa... De tycker jag mä... jag tror man borde kunna göra de för Playstation gjorde ju så...
Mmm..... Det är ju rätt bra om den vore bakåtkompatibel.... För dem som inte hade första xbox.... Men om man har ett xbox så tycker jag att det är onödigt att det ska vara det.... Det blir som med playstation 2.... Från början var det en bra idé..... Men när alla bra spel kommer ut så är det nästan ingen som spelade playstation 1 spel....
Näää... Iochför sej..
Men då kan man ju spela de "gamla" spelen. B)Mmm..... Det är ju rätt bra om den vore bakåtkompatibel.... För dem som inte hade första xbox.... Men om man har ett xbox så tycker jag att det är onödigt att det ska vara det.... Det blir som med playstation 2.... Från början var det en bra idé..... Men när alla bra spel kommer ut så är det nästan ingen som spelade playstation 1 spel....
Till en början blir ju det bra. B)
När X-box 2 kommer köper jag nog ganska snabbt. B)
jjooouuu.... Fasst först måste jag köpa andra saker till BMX-hojjen...
vad kommer de kosta vet ni de?
Jag tror det kommer bli skit bra! :D
Fast strunta i vad andra tycker om konsollen!
Skulle nog tro runt 3000...vad kommer de kosta vet ni de?
jopp det kommer att vara grymt
3000 e du säker virr?
Ehh Ja... Till en början... De gjorde Xbox o Ps2 oxå... Men eftersom Xbox2 kommer va mycke mer uppgraderad än xbox va när de kom ut så kanske de drar iväg till 3500.... Men jag tror de kommer kosta 3000... :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in