💬
Logga in
Fuska.se

Sky Pillar I Pokemon Ruby?

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vart ligger Sky Pillar I Pokemon Ruby? Jag har letat ÖVERALLT! + att jag inte har nån masterball . :'( :( Snälla hjälp mej!

Nivå 2 · Novis

nord ost om staden som flyter på vatten.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Du MÅSTE också ha machbike med dig. B)

a så att du kan cykla i dem där rutorna tips när du är hos Raquaza spara därför han har starka attacker :zzz:

6 Jul 2004
Nivå 1 · Novis

Hur gör man på andra rummet i sky pillar? jag har mach bike och kör över rutorna, men sen de sista rutorna kommer jag inte över? hjälp någon?

"Alla lag har sina profiler, vi har äckel-Olle och Spännis-larsa.."

Nivå 8 · Veteranfuskare

Träna... det är allt som behövs.Och sen när man har kommit förbi dom första så ska man ramla emellan dom två hålen(en åt vänster,en åt höger och två i mitten).Gå bara upp nu så högt du kan och så kan du ÄNTLIGEN fånga rayquaza :D (han är på level 70 så ha starka pokemon med dig).

Nivå 5 · Fuskare

Jo, han e riktigt "stark"

Nivå 5 · Fuskare

ja hade altaria på lv 58 tror jag som hade sing och dragonbreath! och en massa Ultra balls! de e va som behövs... spara framför honom!

du måste klarat ligan

Nivå 2 · Novis

behöver man???

ja

Nivå 1 · Novis

Men Hur ska jag åka? Träna? Vilket underbart svar.. Ditt CäPä.. Skriv hur mna ska åka istället..

Less på folk som inte kan svara riktigt........

Nivå 4 · Lärling

Ett bra tips är att först spara innan du möter han och fånga han är att när den gör rest så ska du ha en is-pokemon (inte allt för stark) skada honom med en is attack! då sover han och troligen har rött i sin livsmätare! Kasta en POKE BALL då inte nån annan boll! När den öppnar sig så kan du HÅLLA IN upp och B!

Nivå 4 · Lärling

det funkar inte med knapp tricken dett enklaset är att trycka på bollen du vill ha 2 gånger med a alltså

Nivå 4 · Lärling

jag hade kyogre i level 51 och gjorde ice beam så att ah n hade 1-2 hp kvar sen mata han med påokeballs och great balls til slut fånga jag han ,ed great ball ps. nån som et var man vanligast ser latias om ni vet så skicka personligt meddelande.ds

7 Jul 2004
Nivå 5 · Fuskare

de spelar ingen toll vilken boll man har

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men Hur ska jag åka? Träna? Vilket underbart svar.. Ditt CäPä.. Skriv hur mna ska åka istället..

Less på folk som inte kan svara riktigt........

Jag menade att du skulle testa dig fram! :angry: CP va?! SÄLLAN!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:

12 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

SLUTA BRÅKA! :angry: Vill ni bråka får ni byta ämne! Vi ska försöka hjälpa andra här ju! Som mej! :P Jag kommer inte igenom Sky Pillar! Nåt tips vad man ska göra för att klara det?

Nivå 5 · Fuskare

träna, de tog ganska lång tid innnan ja kom igenom

1500 inlägg gjorda! :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

Bu! :( Finns det inget annat än att träna? :( Jaså :cool: . Grattis Tror jag . :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in