💬
Logga in
Fuska.se

Dark Cloud 2

25 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Måste man ha spelat Dark Cloud för att förstå Dark Cloud 2?

Tänkte köpa Dark Cloud men hittade bara USA Import och man måste ha ett PS2 från USA, eller så måste man bygga om sitt PS2 och det orkar jag inte :P

Går det bra om man kör 2:an och inte har kört 1:an?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

det finns inte dark cloud 2!!man kan köpa dark cloud som beganat men jag vill köpa en ny

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Dark Cloud 2 finns visst!!! Vad är det här då?: http://www.gamespot.com/finder/findgames.html

Dark Cloud 2 finns att köpa nu

Och Dark Cloud finns inte bara som begagnat de finns i USA Import <_<

;)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

:angry: hmm allt jag hitta är nåt platform nåt är det dark cloud????fatta inte???och att jag det mena att det finns som beganat är att det finns beganat i sverige inte usa snacka för dig själv då -_-

jaha nu vet jag det heter dark cloud men vill du veta det ogrnela namnet det är

dark chiorncle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1och jag vet vad det handla om i drak colud handlar det om drak jini som återupp född av en konstig general och drak jini förstör byar och käka människor

dark chiorncle handlar om max som uppfinnare träffar en flicka från framtiden inte samma namn inte samma hiostoria men jag vet det har skrivit fel eller så har namnet blivit så i usa och man behöver som jag sa inte köpa ettan för att förstår tvåan för att det inte finns nån tvåaa inte ens nära samma historia men en sak kan jag säga att det där spelen har gememsamt med är att det är samma skapare men inte är det 1tan och tvåann

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

http://www.tvspelsborsen.se/view_product.j...1248&id=6&gid=6

där står det faktiskt dark chronicle (dark cloud2) så det är nog meningen lite en 2:a

föresten, är det spelet kul, har tänkt lite på att köpa det men undrar i fall det är kul först??

Nivå 4 · Lärling

Måste man ha spelat Dark Cloud för att förstå Dark Cloud 2?

Tänkte köpa Dark Cloud men hittade bara USA Import och man måste ha ett PS2 från USA, eller så måste man bygga om sitt PS2 och det orkar jag inte :P

Går det bra om man kör 2:an och inte har kört 1:an?

KÖP INTE DARK CLOUD 2!!!! JAG HADE DEN, i början e den ball men sen suger den! man måste samla en massa skit och sånt! det enda jag säger... PRÖVA och kom långt! i början e den ball kom ihåg det!

HATAR DEN j*vla SKITSPELET! JAG FICK "SPEL" PÅ DEN!

föresten du behöve inte 1 för att förstå 2:an

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Okej, tack för svaren.

och DB MASTER verka som du blev lite sur på mig? =P Srry om jag verkade otrevlig ellr nå skit :P

Aja, tack igen för svaren ;)

Nivå 7 · Fuskare

du ninja_scroll jag är inte arg men ville berätta att den inte heter drak ckoud och jag heter ruffy.d nu

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Jo såg att de hette Dark Chronicle, men på hemsidan ja kolla så stog det bara Dark Cloud 2

PS: Bra att du inte är sur =P

Nivå 7 · Fuskare

jaja men ja vad ska jag säga ehh mm svårt men du ninja_scroll om du vill köpa spelet gå till eb game där finn det 599kr dyr iallafall

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Hitta en lite billigare. 549, men det är frakt med så jag vet inte hur mycket det blir sammanlagt

Nivå 7 · Fuskare

min mamma säger att frakt med spel kostar ca:150 eller 50kr

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Kollade, och det frakten var på 59 kr, så ja köper på Ebgames istället. Tack för att du tippsade om ebgames ;)

Dark Chronicle kostar ju 649 på egbgames :o

Senast ändrad:

14 Jul 2004
Nivå 1 · Novis

ehm har de höjt???kolla på game där finns beganat för 299kr

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

Kan du säga hemsidan till GAME? Verkar inte som jag hittar den :P

15 Jul 2004
Nivå 7 · Fuskare

hemsidan det är väl en affär

Nivå 3 · Lärling