jag har mött zora princess i water temple
vad gör jag nu leta efter longshot eller jag behöver en nykel :blink:
jag har mött zora princess i water temple
vad gör jag nu leta efter longshot eller jag behöver en nykel :blink:
Simma upp efter henne dit hon försvann, du kommer inte att hitta henne men det är dit upp du ska iallafall. Jag minns inte riktigt men jag tror det finns en nyckel där bakom en vägg som man kan bomba. När du ser Triforcesymbolen ska du spela Zeldas lullaby för att sänka vattennivån.
och sen behöver du 2 nycklar till ;)
mer än 2 nycklar annars...
efter väldigt många speltimmar ska du spela tennis me ganon och ett tips för det: använd inte gorgon sword
nån mer än jag som tycker att vatten templet var det svåraste templet?
Gör e' omröstning vet ja'.
nja vet inte... vatten templet som det svåraste temple?
vatten och skugg templet är delade första platser
du ska ta long bow och sen klara den andre link :D
longshot annars...du ska ta long bow och sen klara den andre link :D
1eh jag har inte longshoot
2.snälla säg var man får alla nycklar!!!
gå in på Zelda.Com
Den heter ju Fairy Bowdu ska ta long bow och sen klara den andre link :D
Men pilla inte ord.
eh... zelda.com hjälper ingenting ;) och kan man hämta nycklar på zelda.com
gå in på Zelda.com/ocarina sen vänta tills det kommer en ruta,om det inte kommer en ruta ska du trycka på Zelda ocarina of time symbolen som kommer fram sedan trycker du på DUNGEONS sen under Ocarina of time tryck på Water Temple där finns världens bästa guide med bilder boss film å massa andra saker om grottorna! :D
Jaa Zelda.Com Är ju Bra...
nej det går inte :(
observera att det är på engelska och alla är kanske inte så bra på det vid 10-12 års ålder...gå in på Zelda.com/ocarina sen vänta tills det kommer en ruta,om det inte kommer en ruta ska du trycka på Zelda ocarina of time symbolen som kommer fram sedan trycker du på DUNGEONS sen under Ocarina of time tryck på Water Temple där finns världens bästa guide med bilder boss film å massa andra saker om grottorna! :D
va :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in