Läste på Gamespot att dom kommer släppa Tales of Symphonia till PS2 någon gång i September det här året. Är det sant?
Om det är det så måste jag köpa det ^_^
Läste på Gamespot att dom kommer släppa Tales of Symphonia till PS2 någon gång i September det här året. Är det sant?
Om det är det så måste jag köpa det ^_^
vad är det för sorts spel??
har aldrig hört talas om dt spelet men du kan la titta på google?
Tror att det är en uppföljare till SNES spelet Tales of Phantasia. www.gamespot.com sen söker ni på; Tales of symphonia.
Läste lite och dom sa att i en presskonferans(stavfel?) i Japan, visade dom en film om Tales of Symphonia till PS2. Spelet ska släppas i Japan december det här året. Men dom är inte säkra på om dom ska släppa det i europa. :cry: Dom borde göra det eftersom spelet verkar skitkul, och dom kommer tjäna på det om dom släpper det i europa.
Jag tror inte att det kommer till europa.. isåfall ngn gång kanske första kvartalet 2005... Men till gc kommer det till jul kanske =D
Tror också att dom inte kommer att släppa spelet till PS2 i europa, men jag vill inte tro det! =P.
spelet ser ut o va ganska bra
köp metal slug 3 dem e nästa lika.
http://www.gamespot.com/ps2/action/metalsl...creenindex.html
Metal Slug 3 är inte likt Tales of Symphonia för fem öre! =P Tales of Symphonia är ett RPG, Metal Slug är Arkad, och 2D.
ok....
Vadå ''ok''? :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in