min e red dragon.... eller var det thriller? jaja men freddy vs. jason e lite överdriven men den e den... nä the ring e min favvo punkt slut :lol:
Skräck!
Jag tycker att Ghost Ship e jvligt bra :D
The Ring japanska versionen äger alla skräckfilmer! =P
The ring är rätt läbbig va?
Jo, speciellt den japanska versionen >.<
inte sett den japanska versionen men vill se den som F&%!!! :gitarr:
Den gick på tv förut på kanal 5 tror jag. En av mina kompisar hade spelat in The Ring och vi såg på den typ kl 12 på natten och det var vinter, så det var piss mörkt ute. asäckligt när man skulle hem också, för jag brukar gå igenom en skog sen >.<
Aja, BTT. Har inte sett Red Dragon men vill se den. Har sett Exorsisten också läskig.
Har ingen riktig men the ring är rätt äcklig.. :D
Har inte sätt så ,ånga men "IT" är skit kul en clown som går runt och slaktar barn :P
exorcistens (eller hur den nu stavas) e osså bra fast det var inte så läskigt för mig... <_<
Scream 1-3, Sains, (stavningen?), The Ring :cool: B)
Den har jag åsså sett!exorcistens (eller hur den nu stavas) e osså bra fast det var inte så läskigt för mig... <_<
Oj jag glömde den filmen :)(Entei @ 18/07-2004 11:06:48)exorcistens (eller hur den nu stavas) e osså bra fast det var inte så läskigt för mig... <_<
Den har jag åsså sett!
the ring e inte läskig.ingen skräck film är typ.men en film som är bra är motoråsgs massakern.orginalet.leatherface slaktar massa hippies.
Motorsågs massaker är överdriven!