Zann0,du startade denna tråd,om du nu gilalr x-box,köp x-box..
Ska Jag Köpa
han har redan köpt x-box det skrev han i sidan 2 eller3
Sidan 2 eller 3? det finns bara 2 sidor än så länge för mig!!!
ehrm, det finns 5 sidor <_<
Men det beror på, jag ahr ställt in på att den sak visa 40 inlägg per sida, ni har kanske 15 eller 20....!
Jag har 15 inlägg per sida :P
dt är offtopic
´vad jag ville säga med mitt inlägg förut var att
denna tråd börjar se ut som två tjafsande snorungar i treårs åldern
dt är väl onödigt att tjafsa om saken zannon
för dt verkar som om denna tråd endast finns i dt syftet
behöver jag säga att jag inte gillar xbox eller snarare
så tycker jag bättre om GC
alså gamecube knäcker x-box enligt MEJ.
Vilken liten TV du måste ha. Hos mig behöver man inte dra ut eller in sladdar. Och 300:- för 64 MB(Lika mycket som XBOX) är inte dyrt. Om man har fullt på ett Xbox minnes kort måste man köpa en ny XBOX. Eller en Hårddisk Whatever. + att man betalarminnes korten i XBOXet när man köper det.jo men det är väl ganska jobbigt att dra ut och in massa sladdar bakom teven förresten behöver man inte köpa minneskort för 300 styck och man kan faktist spela the legend of zelda ocarina of time och majoras mask snart kommer man till och med kunna spela gc spel på den så XBOX RULES
ehh Xbox har starkare proccesor .. det är bättre tycker jag
MEN då är dt konstigt att GC både laddar snabbare och har minst lika
bra grafik
inse xbox har mycket processorkraft för att skryta med och sälja bättre
den är INTE snabbare eller har bättre grafik
Jo! Xbox har bättre grafik, men Nintendo Gamecube har annorlunda grafik. Xbox har bättre det är självklart!
Gamecube har bra grafik,ungefär lika bra som Xbox och ps2(fast enligt mig har ps2 sämre än Gamcuben),Plus att det är roligare spel på gamecuben,och alla spel till xbox är tråkiga....om man skulle rada upp 100 xbox spel och 100 Gamecube spel skulle det bara va typ mindre än hälften av xobox spelen som skulle vara roliga och mer än hälften på gamecuben som skulle vara roliga...
skit nu börjar jag tjafsa som er!Jag har blivit en barnunge!AHHHH!
Plus man kan inte bränna GC spel ön,chippet är inte färdigt! jag vet hemsidan dit men jag tänker ej posta den i detta forum för det är olagligt!plus att datorn kan ej läsa GC skivorna för GC'n läser utifrån och in,men en datorn läser inifårn och ut!(eller så var det tvärtom),och man måste köpa en bredbands adapter och en ny brännare!
Nu tycker jag att vi avslutar den här tråden faktist!HAN HAR JU KÖPT ETT XBOX!
GameCube xbox ser ut som en låda med skräp i och kontrollerna är teggelstenar
vad du snacka om
köp gamecube :)
Xch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart..
Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora.
äm man behöver inte köpa nya minneskort hela tiden
köp två 259 blocks kort så räcker dt
dt vill säga ifall du inte har typ 15 spel
Fasst Gamecube äger KexboxXch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart..
Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora.
Jag tycker att man bör köpa Game Cube.. Kae-box har man tyvärr ingen nytta för.