vilka har habbo allså jag menar habbohotel ni som inte har det så TRYCK HÄR
Habbo
Jag har habbohotel (Svenska) Jag heter MorphiusiQ Jag är ganska rik om jag får säga det själv.
Vad heter ni på habbo skulle vara kul att veta :kung:
Ja Heter Waluigi
Jag heter H4xXx0R tror jag :P
heter dipp inte dip sås utan dipp i LF2 är lite rik har säng stor tv minibar och allt för en nomalt liv och lite extra
har tröttnat på habbo, det va roligt ett tag men ínte nu längre..
jedi gamer har rätt det är tråkigt nu för ja jag kom på att spelet vill bara tjäna pengar allt är dyrt och så tog det 4månader att skaffa alla mina saker gratis
Samma här :zzz:har tröttnat på habbo, det va roligt ett tag men ínte nu längre..
<_< hur kan ni gilla habbohotel som e så dyrt och de vill ha ens pengar. dessutom har den japanska och engelska habbo bättre möbler :wacko:
Asså vill bara Habbo ha pengar... De är ju bara o råna banken eller nåt "skojjar"
jaha är det du som är Waluigi som reklamar hela tiden men i alla fall Tja :cool:spiel_galnJa Heter Waluigi
engelska habbo har funnits 4 år därför har dem extremt mycket möbler.men jag håller med det är rena rånet 15 kr för 6 mynt vilka bovar men jag köper i alla fall blev stulen så jag köper inte längre.i habbopatrullen.reklam fanns det en habbo mynt protest om det skulle bli biligare men habbo brydde sig inte dem tog bort den vilka kork skallar i engelska habbo är 1 kr 1 mynt.och dem försöker luras att man inte kan göra gratis mynt så inte alla gör <_< lol jag har sett en kille göra med sin artmoney det bara fallde saker :blink: .men jag heter maffia-124.
Jag heter James.Potter :cool:
gör uppror :evil:
men jag har tappat lusten i habbo jag satt fast kvar där istället för fuska.se.jag tänkte lägga av fuska.se är rätta sidan :) .
Jag heter .Snake.
Jag har det! :D
Jag heter Poloalex där om ni nu vet vem det är :)
jaha poloalex det är du Hej hej du vet väl vem jag är ? maffia-124
okej mmh tror det :) hej Hej :P
Azzå kan ni tänka dig en man i stockholm som åker i en fin bmv och bara lurar barn på pengar och är de så jä*la dyrt en gång när jag köpte hade jag 100 kr på mobil jag köpte en mynt kod bara för 15 och jag förlora femtio spen på det men det sluta aldrig att dra av pengar på min mobil så vi fick ringa till telia och stänga av mitt kort så det skulle sluta att dra av pengar från habbo till min mobil det har en för mina kommpisar oksååååååå..