Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Nee... Jag är pank som en lus... luspank :D kan du inte bara sälja några spel och sedan har du råd!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Nope.. Sparar istället till BMX-cykeln... De är inte bara xboxet dom ska leva... Cykeln oxå vettu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Nope.. Sparar istället till BMX-cykeln... De är inte bara xboxet dom ska leva... Cykeln oxå vettu.. ja men sälj en dos eller nåt? ;) Jämför hur mycket du lagt ner på din BMX och xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Fåse... 10000 på Bmx... Och 6000 på xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Fåse... 10000 på Bmx... Och 6000 på xbox... då kan du väl köpa ett xbox spel eller Live, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Som jag sa luspank... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Som jag sa luspank... får du ingen månadspeng eller nåt? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Men nog me snack om min ekonomi... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Men nog me snack om min ekonomi... Okej. :D back to topic för 100:e gången. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har sett iframm imot halo 2 men det kommer så sent :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaa... Man kommer bli så j*vla glad den 9:onde november ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaa... Man kommer bli så j*vla glad den 9:onde november ;) du menar väl 11:e november. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg