f*n va bra kassler snyft snyft helt suveränt förutom att man sliter av kläderna springer in i garaget (där jag har mitt spelrum) och sätter på det fort som f*n :D
Halo 2
tackar tackar B)f*n va bra kassler snyft snyft helt suveränt förutom att man sliter av kläderna springer in i garaget (där jag har mitt spelrum) och sätter på det fort som f*n :D
asså palla det jag gjorde på halo idag.
De va den dära snöbanan.
Jag satt o campade o sen så kom en litten fjutt ut o sen så gick han runt runt ändå fast han såg sina lag kamrater dö o sen när jag gick fram till han så skrek han så där som de gör o sprang iväg.
Helt hopplöst :D
Allså den dära lilla skiten gick bara runt i cirklar :blink:
Man kan hitta rätt många roliga grejer på Halo :)
Knappast många roliga men några iaf.Man kan hitta rätt många roliga grejer på Halo :)
JAja, några då om du tycker det blir bättre <_<
det va ett jäva lnagg på dig pippo!!!
aja det e kul när gruntsen kastar handgranater
tar typ i allt vad dem pallar :lol:
Ämnet rör Halo. ;)
jag pratar faktiskt om halo gruntden e dem där små gubbarna i covenant :)
Såklart vi pratar om Halo, jaja.. :rolleyes:Ämnet rör Halo. ;)
Såg att några "artister" jag aldrig har haft talas om skulle vara med på det officiella soundtracket. Dock inte med i spelet :o
Oop,s menade Halo 2. Glömde tvåan där.(Halo_Master @ 28/09-2004 21:43:45)Ämnet rör Halo. ;)
Såklart vi pratar om Halo, jaja.. :rolleyes:
Alltså, diskutera Halo 2 här, inte ettan.
de e väl de "vi" gör??
Jadå, vissa.
Nu kan man forsätta snacka om halo 2......The most anticipated game ever made.... :D
man vill ju se bilder från singleplayer snart.... :(
De lär väl släppas några innan realesen. men dessutom kanske de vore för avslöjande att släppa några singelplayer bilder?
några kan ju inte skada men dom kanske vill hålla banorna hemliga..... :DDe lär väl släppas några innan realesen. men dessutom kanske de vore för avslöjande att släppa några singelplayer bilder?
Jo några tycker man ju de kunde släppa. Men icke :P(Pippo @ 29/09-2004 21:39:28)De lär väl släppas några innan realesen. men dessutom kanske de vore för avslöjande att släppa några singelplayer bilder?
några kan ju inte skada men dom kanske vill hålla banorna hemliga..... :D
Coolt när man ska göra en clan och så spöar man alla andra.... :D
Jag tror nog inte att dom kommer att visa några bilder på singel-player förren på realeasen, för avslöjande annars, alla vet ju typ hälften om spelet redan,dom vill förmodligen inte avslöja mer om huvudsaken i spelet :)