Vad är det för nått ?(Pippo @ 24/09-2004 21:03:29)Alla kommer ändå säga samma sak :D
Tänk om vi alla HALO nördar i detta forumet skulle skapa ett "clan" haha tänk va tufft de hade varit :lol:
ja coolt också skulle jag vara director..
Halo 2
det högsta som går i en clan på halo 2.(Halo_Master @ 24/09-2004 21:04:54)(Pippo @ 24/09-2004 21:03:29)Alla kommer ändå säga samma sak :D
Tänk om vi alla HALO nördar i detta forumet skulle skapa ett "clan" haha tänk va tufft de hade varit :lol:
Vad är det för nått ?
Ok, typ som en chef över clanet eller ? ;)(Pippo @ 24/09-2004 21:06:51)(Halo_Master @ 24/09-2004 21:04:54)(Pippo @ 24/09-2004 21:03:29)Alla kommer ändå säga samma sak :D
Vad är det för nått ?
det högsta som går i en clan på halo 2.
ja som en chef över clanen.....
Okej, borde det finnas nått liknande, "Operatörer" ?
pippo är det samma rank system som black arrow?
Ja Är det det, för isåfall kan jag det rätt bra :unsure:pippo är det samma rank system som black arrow?
ja eftersom halo 2 ska ha Live 3.0pippo är det samma rank system som black arrow?
ok men director måste väll vara den som skapade klanen eller?
ja men man kan också göra en till director bara om man är en själv.ok men director måste väll vara den som skapade klanen eller?
ok nu fattar jag
De två nya screenshotsen har kommit i bra upplösning nu på Bungie.net
så va väntar ni på? gå och ta dem ifall ni inte redan gjort de :D
nu är det 46 dagar, 14 timmar och 37 minuter kvar :P
SNIPERN E FET :D
Bilderna var inget speciellt om man säger så..
Ja snipern äger ju lätt !! :D
Ja, när får vi se nån bild från singelplayer? :(
Det lär vi inte få göra :(
Jag tror halo2 inte kommer att bli så bra,alla hoppas ju för mycket!
Varför tror du inte de?
han kanske hatar bungie ir nåtVarför tror du inte de?
han e en ps 2 nörd klandra han inte :lol: