Vet bara att dom lovat...
Någon som sa de B)
Vet bara att dom lovat...
Någon som sa de B)
hallå det e inte den dahh den e 6 minuter lång <_<Har sett den där 60 sekunders reklamen. Kan nu säga att spelet kommer bli hur bra som helst. Allt mitt tvivel är som bortblåst.! :D
fett bra dem visar när dem lanar på bungie spoilervarning to the max men den e undrhållande
:D
Vilken trailer ?Har sett den där 60 sekunders reklamen. Kan nu säga att spelet kommer bli hur bra som helst. Allt mitt tvivel är som bortblåst.! :D
Spelet kan inte bli försenat för spelet är klart.Samma här!
Nu tror jag verkligen på Halo2...
Men tänk om spelet blir försenat & inte kommer ut den 11 nov....
Fasst Bungie har ju lovat att de ska komma den 11:e till europa... Så de e nog "no problem"
Vad är de som gör att de kommer den 11:e då?
E de typ buggkollning eller något liknande ;)
jag kan inte beskriva hur glad jag är :D har hittat sida som visar när dem spelar alla multiplayer banor det är det absoulut cooolaste jag sett.
jag kan också säga att blood gulch o battle creek e tillbaka men mycket mycket coolare :D ....
dem andra banorna e också helt underbara :D
obs!! skickar ingen länk för att det kan va den läckta versionen :(
Dom ska säkert bara fixa med lanseringen.Vad är de som gör att de kommer den 11:e då?
E de typ buggkollning eller något liknande ;)
Halo 2 kommer bli bättre en halo 1 va?
mm mycket bättre :D
Såklart!
En av många saker jag kommer gilla är att banorna är mer interaktiva.
mm du ska de blood gulch o battle creek nu asså fett ballt
tre våningar på baserna på blood gulch längst ner är det en startbana för banshee
:cool:
Kan du inte ge oss länken???
3 våningar HERREGUD... Kommer bli så j*vla NICE... Längtar som tusan :rolleyes:
Fråga: Vad heter spelkategorin i multiplayer så man kan ha alla fordon?
man väljer sj tror jag
Vart trycker man för att välja då :blink:
menar du halo nu lr?? :blink:
Menar du Halo lr Halo 2???
Ooja. Och Halo är något av det bästa som finns..Halo 2 kommer bli bättre en halo 1 va?
Halo 2 får väl 9/10 eller 10/10 av alla utom Gamecube:are eller PlayStation 2:are :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in