5 dagar
4 timmar
31 minuter
34 sekunder kvar
5 dagar
4 timmar
31 minuter
34 sekunder kvar
Halo 2 tycker jag ska komma om 8 år
Stick härifrån om du inte gillar Xbox. :angry:Halo 2 tycker jag ska komma om 8 år
OKej, då vet viHalo 2 tycker jag ska komma om 8 år
Låt han tycka vad han vill, han är trots allt en idiot, jag brukar sörga för dig Ike :)
Ike: Då har du tänkt fel för de kommer ut om 6 dagar :zzz:
*min åsikt*
Kommer vara så j*vla coolt B) De grymmaste e ju fett att man kan ha 2 vapen på sej :cool: Hela spelet é ett stort mysterium :rolleyes:
Jag har hört/läst om ett covenant fordon som heter Spectre
Nån som har någon bild på den?
Du Skuggan jag vill inte vara taskig men den frågan är gammal, fast man kan ju alltid svara.
Mitt favvo vapen blir lungt 2 Plasma Rifles. :)
Testa och sök "Spectre" på google B)Jag har hört/läst om ett covenant fordon som heter Spectre
tvivlar rätt starkt på att jag hittar nåt vettigt där :P(Orzen @ 05/11-2004 21:16:16)Jag har hört/läst om ett covenant fordon som heter Spectre
Testa och sök "Spectre" på google B)
5 dar kvar nu om man räknar idag.
LOL! Jänkarna kan inte vänta! Vissa butiker i USA har fått Halo 2 i sitt lager, men orkade inte vänta på releasen, så de har börjat sälja det :D..
Mitt favvo vapen lover jag blir SMG/Battle Rifle, Snipern (som vanligt) och Beam Sword !! ;D
Hehe dom e bra smarta dom :P
Dom är inte lite lata dom. :angry:
Förresten så har Covenants en ny grej, den kallas Scarab och är en mekanisk spindel.
favvovapen kommer ju lätt att va SMG o plasmarifle..men också shotgun! :D
aaa f*n lätt shotgun och beamsword
Batle Rifle
Beam sword är ju det mäktigste, tar död på en person på ett slag.
Battle rifle..nja..Duger väll om man är på lite avstånd.
Och Snipern är ju oxå jätte mäktig, tar död på en på ett skott. (väldigt bra på Cuagulation en ascool bana som man kör splitt screen på.)
Och shotgun, inte det bäst, ganska bra om man är i närstrid.
Och specter...Tror det var en bil som hade ett jätte bra vapen på sig som dödar på ett skott. (är inte helt säker)
marines kommer typ ha hoverbikes och sen undrar jag om the flood dyker upp och det kommer 11 nov eller :unsure:
Ja det kommer 11 november. :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in