Pjärsvin är en stor fet mage. :new_321: :1_ckyou:
Banjo-Kazooie & Banjo-Tooie
jaha okej.... men vad har det med BAnjo-Kazooie att göra???
hur stannar man de
vad menar du? det har inget med Banjo-Kazooie att göra, alltså spammar du :evil:
hur stannar man de
hur man stannar tiden..det står lite längre upp
mm det går att stanna tiden, men det går inte att stanna nån slags Pjärsvin.....
vad e ett "pjärsvin"...det måste va nåt han kommit på själv...
stannar man tiden genom att döda en krabba sen gå till sandslottet??
Det är en stor fet mage.
jaha....men då så....då är väl du ett pjärsvin, eller?
Du är en grön gris med en stor mage som heter meho. han vill ha en findz. du är..............--
Alltså pjärsvin är faktiskt ett utdött djur, typ lika stor som en mammut. Har ingen fattat det ännu eller? Det finns faktiskt i djurböcker om det är någon som orkar lyfta sin kropp från datastolen och kolla i den boken. :new_bigcrowd:
jaha, så roligt att ni visste va de va fö nått, men ba fö de behöver ni itte tykna er!!!!! XP
nog pratat om Pjärsvin...men ajg vill ändå svara påä din fråga om det går att stanna Pjärsvin..om det är en mammutliknande sak så går den npg att stoppa
Den är större än en mammut och grön. och fet
okej...men på nåt sätt måste den gå att stanna...
Du är en grön gris med en stor mage som heter meho. han vill ha en findz. du är..............--
men snälla... det finns inget pjärsvin i Banjo-spelen :evil:
det vet jag väl...
sluta spamma 0014, jag sa inte till dig, utan till bikboy och är det inte till dig ska du inte svara, och skriv inte nu ett svar till detta där det står "okej, jag ska inte svara" eller liknande, svara inte alls! :evil:
varför inte...jag kanske råkade spamma där men du är inte min mamma som säger vad jag får och inet får....
haha jag kunde slagit vad om 1000 spänn att du skulle svara, du är för inlägg tokig, värre än Joy och DÅ är man inlägg tokig!
PS. det här var inget personligt mot Joy