vad....jag kan inte hjälpa att ajg vill hålla liv i gamla trådar...jag slår vad om 1 krona att Banjo-kazooie kommer att svara här igen..
Banjo-Kazooie & Banjo-Tooie
jag skriver inte för att spamma eller så, men vi måste hålla liv i tråden, det är bara jag som har nått att skriva, vi klan ju diskutare nåt nytt, te x favvo världar? min Favvo värld i BK är Gobi Valley, och min favvo värld i BT är Grunty industries
grunty industries...är inte det den med det dära tåget.... isåna fall gillar jag den också...
mm banan man åker in med tåg, den e rolig för den e lite små svår och rätt bra musik till skilnad från dinosaurie banan (minns inte namnet... vilken skam för en Banjo expert)
mmm..men jag gillar ändå grunty industries...
2a är Glitter gulch mine o 3a witchyworld
2:a för mig är witchy world
sämst är första banan... eller Jolly Roger Lagoon...
första banan är så himla lätt
ja, det gör den tråkig, och jolly gillar jag inte för den e så dryg och ospännande... i gämförelse med alla andra banor, 3dje sämst är Clound Cuckoland
ja, det gör den tråkig, och jolly gillar jag inte för den e så dryg och ospännande... i gämförelse med alla andra banor, 3dje sämst är Clound Cuckoland
den liknar den banan på Mario 64 tycker jag
den liknar lite första banan i banjo-kazooie, båda 1a banorna e ju lika tråkiga!
mm..visst är dom..vilken fiende tycker du är svårast att döda?
hmm... vet inte.. tycker du nån speciel?
nej...jag tycker alla är lätta men Gruntilda kan vara svår ibland
nej, hon klara jag på första försöket.. fast vilken gruntilda menade du i BK elleri BT?
Vad ska man ha is nyckeln och eggen till :frown:
MEN SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!!!!!
du ska inte göra nåt meg äggen och isnyckeln.!