💬
Logga in
Fuska.se

Banjo-Kazooie & Banjo-Tooie

145 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare

mm....det finns väl ingen frågesport eller liknande i spelet?? eller hur?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Trådstartare #122

jo i slutet av speleN finns det det.. man går på ett stort spel åvanför lava och på varje ruta får man en fråga med 3 svars altenativ... och i banjo-tooie ställer hon frågor och man tävlar mot 2 andra...

Nivå 9 · Veteranfuskare

hmm...det har inte jag gjort...ska kolla om det stämmer

19 Jan 2004
Trådstartare #124

eh... vem tror du har rätt egentligen.. jag (banjo proffs) eller du.. du har nog inte klarat spelet!

FÖR JAG VET ATT DET E SÅ SÅ SÄG INTE EMOT!

20 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare
eh... vem tror du har rätt egentligen.. jag (banjo proffs) eller du.. du har nog inte klarat spelet!

FÖR JAG VET ATT DET E SÅ SÅ SÄG INTE EMOT!

Jag har inte sagt emot ditt svar...jag hade bara inte gjort det utan skulle kolla om det gick...

21 Jan 2004

Alla Banjo-Kazooies inlägg är det bara töntheter lika så med 0014

Trådstartare #127

eh... jaha men det har inget med banjo-kazooie att göra, håll dig till ämnet och sluta spamma!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Om det är nån som säger töntiga saker så är det ingen annan än DU!!

ta inte illa upp...*Not*

22 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Om det är nån som säger töntiga saker så är det ingen annan än DU!!

ta inte illa upp...*Not*

Hej! jag har kört fast,kan någon hjälpa mig.. hur f-n dödar man den stora krabban på stranden??? sen hittar jag inte den blå gubben( vet ej vad dom heter, och inte banorna heller..;)....) i banan där sköldpaddan är... man skall väl samla sex st. har jag fattat... men vart är den blå????

Nivå 9 · Veteranfuskare

Nipper eller??? Nipper är krabban som säger vart skattkistan finns??

hursomhelst funkar inte egg på honom eftersom har ettt starkt skal utan du ska göra ett sånt där Rat-a-tat på hans öga, han säger då att du skadat honom....SPRING direkt efter att du slagit honom för annars Nyper han dig... efter 3 gånger är han död och i hans skal finns 6 noter

Trådstartare #131

eller så kan man använda odödlighets fjädrarna..

gubbarna? menar du dom olikfärgade krokodilerna??

det e svårt att säga var alla står, du får gå runt och leta helt enkelt

Nivå 9 · Veteranfuskare

finns det 6 st....hade för mig att det bara var 5 st...men i alla fall så var det kanske 6 st...du banjo kazooie...vad heter den där attacken...heter den Rat-a-tat??

Nivå 0 · Nykomling
finns det 6 st....hade för mig att det bara var 5 st...men i alla fall så var det kanske 6 st...du banjo kazooie...vad heter den där attacken...heter den Rat-a-tat??

Hej...japp du har rätt 5 st är det.. jag går runt runt... hittar ingenting. kan man göra någonting mer med krokodilen som ligger( förutom att gå in i näsborrarna)..??

Tack för hjälpen för det andra iaf. jag får irra vidare....antar jag!

hade..

Nivå 9 · Veteranfuskare

klarade du krabban eller?

23 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

hej..Jag vet inte hur man kommer till häxan..Nogån vet det hur man gör? :roll:

Nivå 9 · Veteranfuskare

vilken häxa

sista bossen vet inte på vilket spel

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag vet inte heller på vilket spel det är på men Gruntilda är ju sista bossen på BK

24 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling
Jag vet inte heller på vilket spel det är på men Gruntilda är ju sista bossen på BK

Japp klarade krabban,kändes fånigt att fråga om en sån löjlig sak.. nåja hur som helst fortsätter problemen att komma..är nu på "sandbanan" eller vad den nu heter.. har klarat en del pusselbitar.. men hur gör jag med trädet som är törstigt?? har irrat runt..runt.. lika har jag fattat att man ska göra nåt med kaktusarna.. har hoppat,slagit ja gjort det mesta.. hur gör man..`?????? :roll:

Nivå 0 · Nykomling

Japp klarade krabban,kändes fånigt att fråga om en sån löjlig sak.. nåja hur som helst fortsätter problemen att komma..är nu på "sandbanan" eller vad den nu heter.. har klarat en del pusselbitar.. men hur gör jag med trädet som är törstigt?? har irrat runt..runt.. lika har jag fattat att man ska göra nåt med kaktusarna.. har hoppat,slagit ja gjort det mesta.. hur gör man..`?????? :roll:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.