hmm.. det ser ut som det är fler som har sapphire än ruby :rambo:
Hur Många Här Har Pkmn R/s?!
:huh: VARFÖR HAR INGEN RUBY???! :( Känner mig mobbad... :cry: ... hehe :P
sapphire äger :cool:
inte du me... visserligen så e det bra så vi kan byta men... :P... RubY HaS ThE EvIl CoLoR :evil:
shappire!
:o har ALLA SAPPHIRE?????! :o
sapphire gamers överallt... ;)
Rubby är lungt BÄST!.....(har ett)
Ja, ruby är bäst...
varför köpte alla sapphire???
Ruby är bäst Groudon e mycket häftigare än Kyogre tycker jag alla får tycka vad dem vill så bli inte sur på mig också tycker ja me groudon e bättre än kyogre fö solarbeam e super effective på kyogre. Men på samma gång e ju is super effective på groudon så dem e nob lika bra. Eller ...? :blink:
fattar ingenting... :blink: från början trodde jag att alla skulle köpa ruby för Groudon var me där... men jag hade fel.. :( ja tycker iaf att Ruby e bäst... :lol:
men hahaha ja många köper ruby för att groudon är cool men kyroge är bättre för han kan sheer cold och den dödar vilken pokemon som hälst på ett slag och den lär sig det runt lvl60 så en kyroge runt lvl60 är bättre än en groudon på lvl 100 :student:Ruby är bäst Groudon e mycket häftigare än Kyogre tycker jag alla får tycka vad dem vill så bli inte sur på mig också tycker ja me groudon e bättre än kyogre fö solarbeam e super effective på kyogre. Men på samma gång e ju is super effective på groudon så dem e nob lika bra. Eller ...? :blink:
hmm.. men 1-hit* attacker brukar väl inte träffa så ofta??! typ 35% lr nått.. ;)
jag har ruby det e jättebra!
tyker ja me... :P men det e ju inte så stor skillnad så...
hmm... ok... nu kom det ganska många Ruby iaf... :cool:
hej hej... alla f*n...s :P
Ruby