💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Värt Det

67 svar · startad

Trådstartare #1

Är the sims bustin out bra. Är det värt pengarna?

Nej... Min syrra är ett the sims-fans..... Hon testa Bustin out o hon tyckte de va skittöntit o dåligt...

Nej. Ganska dåligt men inte värdelöst. :zzz:

värdelöst.....

Det beror väl helt på vad det kostar. Jag tyckte det skilde sej från som andra The Sims spelen, varför vet jag inte. Det var liksom lite annorlunda. Finns bättre spel.

Är bustin out bättre än det andra sims som finns till xbox?....

Är bustin out bättre än det andra sims som finns till xbox?....

Finns det andra The Sims spel till Xbox? Det visste jag inte.. :unsure:

Ja.... Det finns det nyaste bustin out.... Och ett äldre som bara heter the sims....

29 Jul 2004

Jämfört me Deluxe edidtion som har kommit till PC så suger bustin out

The sims är drygt

Dom borde sluta göra sims serien. <_<

Dom borde sluta göra sims serien. <_<

Jepp håller med dig.

Senast ändrad:

Varför måste dom forsätta göra sk*t serien!!!!!!! :evil:

Kan dom inte ta väck inläggs räknaren och poängen så folk slipper skriva samma sak 3 gånger? <_< <_< <_<

Man gör ju exakt samma grejjer på varenda spel ju <_<

Trådstartare #16

SKIT BORING ÄR SIMS JAG VET!!!!!!!!!!! men det var det att min syster gillar sims och jag tänkte att hon kanske ville ha det sen kommer sims 2 OCH sju upföljare egentligen är det väl bättre att köpa första sims sen det sista sims do gör du har man ju allt man behöver

30 Jul 2004

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

(Zong_zui @ 30/07-2004 09:42:01)

Det finns faktiskt måna som gillar the sims så varför ska dem sluta göra the sims serien??

och LINK78 man gör faktiskt inte samma saker hela tiden för varje spel kan man göra nya saker... :angry: så deså

Gillar du the sims eller vadå?

Senast ändrad:

Jag får väl säga vad jag tycker pysen!!!! :evil:
(Uzama @ 30/07-2004 11:08:00)

Gillar du the sims eller vadå?

neej... det har jag inte sagt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in