http://www.nintendo.se/archive/news/20040728_big.jpg
Här har ni då det mycket snyggare utseende som nu är det "officiella".
Och det är också bestämt att den ska heta Nintendo DS (som både står för Developers system och Dual Screen)
http://www.nintendo.se/archive/news/20040728_big.jpg
Här har ni då det mycket snyggare utseende som nu är det "officiella".
Och det är också bestämt att den ska heta Nintendo DS (som både står för Developers system och Dual Screen)
Hmm.. Den ser bättre ut...
Att den ska heta NDS har ju jag alltid veta.. De sa dem på E3..
Den är coolare en den första dom visade
Wow!
Den var riktigt cool!
Tycker den e mycket snyggare en PSP! (bara min osikt)
Nja, tycker att psp är snyggare enligt mig, men man tycker ju olika, fast tror endå DS vinner!!
Den är väl snyggare än PSP, men PSP kommer ha bättre grafik...
Ganska snygg.
Dåligt med PSP att den har så stor skärm, jag menar det finns ju inget skydd mot skärmen.
Snyggare än det förra utseendet
Jag tycker den ser så stor ut nu! <_<
Den ser mkt mkt mer ordentligt gjort ut nu. Bra jobbat Nintendo! :cool:
Har vetat det någon dag eller nått..följer ju med i spelvärlden :P
Men ialla fall, hur snygg som helst! har förbokat den nu också! Och ja, den är möe snyggare än PSP!
Ahh, drömmer mej redan bort då man har en NDS i sin ficka och slänger upp den, fäller upp skärmen och trycker på ON. Ahh, vilket känsla. När släpps den och var kan man boka?
Men då var de inte fastställtHmm.. Den ser bättre ut...
Att den ska heta NDS har ju jag alltid veta.. De sa dem på E3..
Första eller andra kvartalet 2005... Man kan inte boka ännu.. tror jag..Ahh, drömmer mej redan bort då man har en NDS i sin ficka och slänger upp den, fäller upp skärmen och trycker på ON. Ahh, vilket känsla. När släpps den och var kan man boka?
dåligt också att den kostar 5000 att tillverka :lol:Ganska snygg.
Dåligt med PSP att den har så stor skärm, jag menar det finns ju inget skydd mot skärmen.
Precis som Satoru Iwata gjorde på E3 mässanAhh, drömmer mej redan bort då man har en NDS i sin ficka och slänger upp den, fäller upp skärmen och trycker på ON. Ahh, vilket känsla. När släpps den och var kan man boka?
Bättre utseende nu tycker jag
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in