💬
Logga in
Fuska.se

Rymden !

49 svar · startad

Trådstartare #1

Hej jag har altid undrat vad som finns der uppe i rymden.

Det jag tror vad som finns att det finns en annan planet som vi inte har upptäkt eller kanske inte kommer göra på den finns dt lev ungefär som vi fast kanske bättre vad tror ni Rymden är ju så Stort!!!!!!!!!!!

Jag vill höra på erraaa Azzå vad ni ttror vad som finns der uppe :) :kung:

solsystem galaxer planeter och sånt

Trådstartare #3

AAA Prisiss vad mer da

Tror du att vi e allvetande eller?

ja en planet som vi inte upptäkt så finns det liv som heter Mongiskor

dem har coola spel konsoler Gamecube reloeaded hehe B)

Vad som finns uppe i rymden kanske någon planet hær och dær i någon annan galaxs som har ett liv på sig som tillexempel konstiga fåglar med 10 ben och två næbbar och tre vingar......eller någon ræv med 9 svansar. På planeten Pegasus kanske det finns pegasus. Vem vet.......

Trådstartare #7

Bra förslag finns det merrrrrrrrrrr

Det är kul att fantisera om vad som skulle kunna finnas där.

Själv har jag upptäckt att det för med sig mängder med möjligheter för serietecknande, eftersom man inte behöver ta hänsyn till några regler, logik etc etc

men i verkligheten... nix, skulle inte tro att det finns, så att säga, "vanligt" liv nånstans, alltså levande varelser som människor, djur etc etc

Trådstartare #9

Det kan vara möljigt bra försalg om vad som skulle kunna finnas der uppe jag önska att jag viste

kanske det finns pokemon i nån annan planet :rolleyes:

solsystem galaxer planeter och sånt

Emmm...Vi alla(Dom flesta) VET väl att det finns planeter, galaxer, solsystem däruppe.....
31 Jul 2004
Trådstartare #12

kanske det finns pokemon i nån annan planet :rolleyes:

Det skulle vara kul en pokemon planet då akulle jag vilja vara der :)

Det har jag också drömt om ibland (go Pika!), jag skulle dock vilja ha en alldeles egen planet med massor av snygga tjejer :wub:

Fast det vore ganska konstigt om det fanns en planet som var som en kopia av Tellus (jorden) Människor från 1000-talet flydde ut i rymden och har kommit längre i forskning än vi. Så komerm dom till oss och kollar så allt är bra, skumt det måste vara :blink:

...♥eller en planet med bara tjejer♥....

Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum

Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus.

Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum

Det kanske finns nåt levande i rymden fasst inte nåt som mäniskor :bah:

Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus.

Frågan för mig är inte om det finns liv snarare hur nära och hur smarta(liv behöver inte betyda djur det kan vara bara organismer eller växter)

i rymden finns inte mycket mer än det vi redan upptäckt. Enligt mig.

Eller så kanske de va så att de fanns en planet med väldigt inteligenta varelser som levde innan big bang, och att de va dom som skapade big bang :P

fast egentligen tror jag att de kanske finns några små orgasmer där ute nånstans

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in