Super Mario64x4 ska komma ut på DS!!! och det är some helt vanligt super mario 64 men man kan VA FYRA SPELARE colt va? :cool:
Ur Coolt!
visste redan det är lite gammalt men det verkar iaf coolt
Det låter ascoolt! Undrar hur dte komerm att funka, tävling i att samla flest mynt ^^ hett
Kunde man inte vara 4 på Ng4 då? <_<
Nej man kan inte va 4 spelare på Nintendo 64 om du nu menar det!
Men skulle va coolt om man skulle ha race på det B)
Men tror inte det är lika dant med banor och så (har ingen aning tror bara) för det skulle vara för enkelt om man va 4 som lirade sammtidigt på det spelet!
jag tror du hittar på därför den hete super mario 64 förut för att den kom ut till NINTENDO 64
hur kör man fyra??? kopplar man ihop??
Nej, om man stor ca 10 m ifron varandra med varsin konsoll so recker det, det e bara en av dem som behover spelet har jag for mig ockso...
Det e en av NDS fordelar....
Helt rätt MM, man kan dela med sig av andra spel... Iaf multiplayer..
Det verkar bli coolt, men hoppas mer på New super mario bros.
det verkar mysko... inte lika snabbt som de gamla mario spelen men ändå jag hoppas också mer på detHelt rätt MM, man kan dela med sig av andra spel... Iaf multiplayer..
Det verkar bli coolt, men hoppas mer på New super mario bros.
verkar vara coolt
Jag såg det i Super Play det är ascoolt
hoppas det inte blir svin dyrt bara...
Det kostar nog ungefär lika mycket som GBA spel eller GC spel
Verkar fett kul!!!
En bild där dom möter Bowser: (Den var lite suddig tror jag)
e nog inte så suddig.Verkar fett kul!!!
Grafiken borde vara ungefär sådär....
det kommer även ett spel där man ska operera en patient, samtidigt ska man prata lugnande så att patienten inte får panik, verkar som ett halvkul spel med bra nya ideer.. jag kan ha misstagit DS. den kanske blir bättre än vad jag tror...
ja, men där jag hittade bilden var den suddig! :student:(Manga Master @ 10/08-2004 11:44:09)Verkar fett kul!!!
e nog inte så suddig.
Grafiken borde vara ungefär sådär....
ÅÅÅ, vad jag längtar...
Hur tror ni att man ska kunna prata isf? I mik, eller?