Splahdown e ju skit härligt :)
Spel Soundtrack
battlefield vietnam (när mapsen laddar och när man sitter i en bil)
Du har ju inte ens hört dom :zzz:Äsch, inte en suck att ett Sonic-spel kommer med på en topplista över bästa spel-soundtrack. Möjligtvis då dom till Mega Driven, då var det ju fart och fläkt.
Men bästa är ändå Castlevania: Symphony of the Night. När man kommer in i slottet och Dracula's Castle strömmar ut högtalarna är det magi.
Zelda...Ocarina of time.
Halo.
Starcraft.
Heavy Metal FAKK2.
Vet mer...
Hört vilka? Dom du gillar eller dom till Mega Driven? Det stämmer att jag inte har hört något Triple Threat: Sonic Heroes Vocal Trax men i det här fallet litar jag på SPs ynkliga 1:a. Tror att ditt val av soundtrack har något med att du har en avatar från Sonic-serien också.
De tär inga nördiga banlåtar. Det är themes. Som typ 2 Sonic Theme låtar. 2 Heavy Metal. En Hiphop låte eller vad det är. Och en Amy theme låt. Inge nördigt asså.
ingen som spelat oot (ocarina of time)
bättre soundtrack finns inte
eller dt i sf:a det är bäst
OOT sux. Typ det sämsta Zelda spelet
AAAAHAHAHAHAHAHA!!! OOT är ju liksom framröstat som ett världens bästa spel och framför allt musiken i spelet är helt fantastiskt.OOT sux. Typ det sämsta Zelda spelet
Av vem? En n00b elleR?
Zelda spelen suger ju...
Skämtar du eller, 0013?
Förut älskade ju du Zelda!
Oot har asbra musik.
Har jag inte sagt
Bara härmade 0014...
som sagt sf:a har bra musik
hoppas sf2:a har lika bra musik
men oot och tww kan ingen slå
På att suga ja.
Ni läser för mycket Super Play ;P
Sonics låtar var bra på mega drive... och nu.
Jag-kan-inte-sluta-lyssna-på-Chemical-Plant...
AAAH!
Gokyjyo Parodius har det allra roligaste Soundtracket som finns.
Det var ett spel som släpptes i Japan, som en uppföljare till en massa andra Shoot ém up´s som tillverkaren hade gjort. De gjorde flera parodier på sina spel, ett av dem var det där jag skrev om nu.
Alla låtar är parodier på deras egen musik samt vissa kända musikstycken.
Väldigt roligt att lyssna på :)
Ice Cap Zone är ju bäst av dom.Ni läser för mycket Super Play ;P
Sonics låtar var bra på mega drive... och nu.
Jag-kan-inte-sluta-lyssna-på-Chemical-Plant...
AAAH!
Nejnejnej ;P
SugCap är inte bra ;P ;P ;P
Nej men Icecap