💬
Logga in
Fuska.se

Hur Hittade

48 svar · startad

Hej jag tänkte starta en tråd och undra hur alla hittade fuska.se så här gick det till för mig jag hittade först fuskarna.nu

förut 1-2 år kanske det var jag sökte fusk till pokemon gul så skrev jag fusk i google så stog det fuskarna.nu Svenska spel fusk sida så klickade jag och jag fattade inget jag fick typ 1 2 varningar

Kommer faktist inte ihåg.

Tror det var när jag klickade runt på fuska.se

Först frågade jag min kompis om fusk till röd/blå ch då visade han "grannsidan". Sen skulle jag kolla om det fanns fler fusksidor så jag sökte efter fust till Pokémon röd/blå eller nåt. Då såg jag fuskarna.nu. Sen såg jag diskussionsforumet och blev medlem. Sen en dag skulle jag gå in igen och då var det fuska.se.

1 Aug 2004

Jag leatade efter fusk så gick jag in på Fuska.se :D

en kompis tipsade mej om denna hemsida för 1 år sen...

inte medlem fören nu :huh:

Jag tror det var en klompis som tipsa mig för några år sedan.

skev in fuska.se i addressfältet

jag letade efter fuskhemsidor på google och då såg jag fuska.se

Jag var hemma hos en kompis och han hade skrivit ut en fusksida på fuskarna.nu så jag kollade på pappret och sen när jag kom hem gick jag in på sidan och tryckte på forum och blev medlem

Jag visste om fuska.se (t.o.m när dte hette fuskarna) var medlem, men glömde bort allting. Den enda medlemen jag kommer ihåg från då är faktiskt 0013 som har samma nman och ava som då ^^

Jag ville hitta lite fusk till guld innan så jag bara skrev fuskarna.nu så fanns den sidan...

Jag visste om fuska.se (t.o.m när dte hette fuskarna) var medlem, men glömde bort allting. Den enda medlemen jag kommer ihåg från då är faktiskt 0013 som har samma nman och ava som då ^^

Menar du mig eller blandar ihop mig med 0014?

Jag hittade hit likadant som Jago

Jag menar dej för du hade den avataren, vem var först med 00-namnen?

0014. Sen 0013 sen 0012(han finns inte längre på fuska) sen 0011 sen 0015 tror jag. En 001 fanns med

minns inte men jag kan gissa att jag sökte. efter ett tag upptäckte jag forumet och jag behövde hj'lp och hade frågor så jag gick med :student:

Via Google för 5år sen.

jag var stammis på en anna sida om fusk B)

där dom skrev att saiten skulle byta namn och ingå i fuska.se

så hittade jag hit

Senast ändrad:

Jag behovde hjelp po fuska so visade mig en kompis mig sidan fuskarna.nu, jag hette Son-Gohan do...

Letade tips till final fantasy X, så jag prövade lite i adressfältet och kom till denna sida,

Undrar: hur länge sen va det dom bytte till fuska.se från fuskarna.se???

jag har vetat om d´fuska.se/fuskarna jättelänge..den första fusksida jag gick in på..

men jag blev inte medlem på en gång..inte förrent iår :blink:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in